Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Satan så lang tid en god del folk her på TG absolutt må ha for seg selv på do. Jeg sto kanskje 5 minutter nettopp fremst i køen, før det hadd jeg stått der 5-10 minutter lenger bak i køen uten at personen i det ene "dokabinettet"var komt ut, han kom først ut når det var min tur og da hadde han sikkert vært der 5-10 min

5926358[/snapback]

 

 

wank wank wank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satan så lang tid en god del folk her på TG absolutt må ha for seg selv på do. Jeg sto kanskje 5 minutter nettopp fremst i køen, før det hadd jeg stått der 5-10 minutter lenger bak i køen uten at personen i det ene "dokabinettet"var komt ut, han kom først ut når det var min tur og da hadde han sikkert vært der 5-10 min

5926358[/snapback]

Sorry :blush:

Lenke til kommentar
Satan så lang tid en god del folk her på TG absolutt må ha for seg selv på do. Jeg sto kanskje 5 minutter nettopp fremst i køen, før det hadd jeg stått der 5-10 minutter lenger bak i køen uten at personen i det ene "dokabinettet"var komt ut, han kom først ut når det var min tur og da hadde han sikkert vært der 5-10 min

5926358[/snapback]

 

Du må jo skjønne at det er mange som ikke klarer å holde ut i 5 dager uten å runke.. :roll:

Lenke til kommentar

Savner The Gathering litt jeg..

 

Var der første gang i '94, eller '95 (første året det var i Vikingskipet), og hvert år (kanskje minus ett) frem til TG2000 (som hadde et spesielt navn, som også var mitt siste).. Har vært på 5, eller noe..

 

Synes TG tapte seg litt på slutten.. Ble altfor mange småunger der.. Eller var det jeg som ble eldre, bare? :ermm: ..nei, er nok kanskje begge deler! Gjennomsnittalderen var nok høyere for noen år siden ja..

 

Men, savner det litt for det.. Nå har kjærester og jobb og greier tatt over..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Først så går strømmen en god stund på raden jeg sitter, og nå er det ikke nett her. :-( Så jeg er koblet til trådløst med en hastighet på 50kbit/s..

Lenke til kommentar
Satan så lang tid en god del folk her på TG absolutt må ha for seg selv på do. Jeg sto kanskje 5 minutter nettopp fremst i køen, før det hadd jeg stått der 5-10 minutter lenger bak i køen uten at personen i det ene "dokabinettet"var komt ut, han kom først ut når det var min tur og da hadde han sikkert vært der 5-10 min

5926358[/snapback]

Sorry :blush:

5926398[/snapback]

For mye fastfood? :p

 

------

 

Må komme meg på TG en gang jeg også... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...