:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Uleand: flytt den tilbake i lan, jeg vil ha inlegg i telleren min Dude, det er bedre å ha mange innlegg her i baren enn de som faktisk teller! Seff. Vi er kule vi. Jeg har mer enn deg btw. :!: Endret 14. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Fredrikrb: Vet du om det skal være buss fra herkules til neste år også? Om det skulle skjære seg kjører sikkert pappa :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har mer enn deg btw. :!: Ikke lenge! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Fredrikrb: Vet du om det skal være buss fra herkules til neste år også? Om det skulle skjære seg kjører sikkert pappa :!: Er ikke sikker. Kan godt hende. Satser på det selv. Han som arrangerte er her på hw.no. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Fredrikrb: Vet du om det skal være buss fra herkules til neste år også? Om det skulle skjære seg kjører sikkert pappa :!: Er ikke sikker. Kan godt hende. Satser på det selv. Han som arrangerte er her på hw.no. Okei;) Hva kosta bussturen da? Må vel prøve å få med noen venner opp der BTW: Får vi stoler å sitte på der? Edit: Er du 10år nå? Endret 14. august 2005 av Andy_12 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Uleand: flytt den tilbake i lan, jeg vil ha inlegg i telleren min Dude, det er bedre å ha mange innlegg her i baren enn de som faktisk teller! Seff. Vi er kule vi. Jeg har mer enn deg btw. :!: Mens jeg har nesten 1000 flere enn deg. Antall innlegg i OT-baren = E-penisen i cm. Så enkelt er det. Du får stol på TG, men hvis du har mulighet anbefales det å ta med egen stol, evt små puter å sitte på. 5 dager i en dårlig stol ødelegger ryggen i noen uker etter. Endret 14. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
VbD Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 forhåpentligvis blir det tur til TG06..var på TG05 som første gang og synes det var fett =) Allerede gjort forbedringer når det gjelder Kabinett og skjerm..var utrolig lang i armene etter å ha bært 19 kg's kabinett og en 19" crt. Nå er det LCD og Lian Li aluminium Btw, noen som også hadde høy temperatur på cpu på tg05? Har intel p4 og lå enkelte ganger på 70 grader Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Alle sammen, shut the fuck up. Inntil Snowdog eller B|real kommer og eier meg. Andy, kostet 600. Stoler er der. Jeg er 17. Endret 14. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Antall innlegg i OT-baren = E-penisen i cm. Så enkelt er det. Da har jeg større tiss en Tonio i alle fall! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ############ Kutt peniscrap. Det står TG i tittelen! ############ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Syns det burde innføres en regel i denne tråden:" i denne tråden skal vi kun prate om tg-realiterte ting, anent kan tas i so4. brudd på denne regelen vil belønnes med warn" Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *Vil også på TG* Men jeg får aldri dratt med no kamerater... Er det vanskelig og få tak i biletter når de blir lagt ut? Fikk enda mer lyst når jeg leste denne tråden Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *Vil også på TG* Men jeg får aldri dratt med no kamerater... Er det vanskelig og få tak i biletter når de blir lagt ut? Fikk enda mer lyst når jeg leste denne tråden Bli kjent med nye på TG da. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *Vil også på TG* Men jeg får aldri dratt med no kamerater... Er det vanskelig og få tak i biletter når de blir lagt ut? Fikk enda mer lyst når jeg leste denne tråden Det er ikke så veldig vnskelig å få biletter, men du må sette deg i kø med en gang salget starter, ellers går det ikke. Men du har jo en STOR del av hw der, alltids noen å bli kjent med Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *Vil også på TG* Men jeg får aldri dratt med no kamerater... Er det vanskelig og få tak i biletter når de blir lagt ut? Fikk enda mer lyst når jeg leste denne tråden Bli kjent med nye på TG da. Kanskje det.. Har bestemt meg for og dra i år.. Samma hva som skjer! Ser så koselig ut Selvom jeg har på følelsen av at drittmusikken som spilles kommer til og gå meg på nervene Men det er vel litt av sjarmen... *Glede seg* Når sånn ca er det? Dato? veit det er påsken.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 I fjor stod jeg på vente liste og kom meg akkurat på lista, jeg og en kamerat var klar for å bestille, men så gidder ikke kameraten min! Men i år så SKAL jeg! Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Men dato, sånn ca? Blir 18 rundt omkring da seh Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Men dato, sånn ca? Blir 18 rundt omkring da seh Begynnelsen av mars elns? Er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Men dato, sånn ca? Blir 18 rundt omkring da seh Begynnelsen av mars elns? Er ikke helt sikker. 23 - 27 mars var det i år, sannsynligvis samme neste år. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Men dato, sånn ca? Blir 18 rundt omkring da seh Begynnelsen av mars elns? Er ikke helt sikker. 23 - 27 mars var det i år, sannsynligvis samme neste år. Så sent ja. Trodde påsken var i ferbruar/mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg