Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

The Gathering...fattig navn egentlig...skulle vært noe annet... hmm..

5925092[/snapback]

Navnet er genialt. Gathering - samling.

Det er samling av masse folk. Navnet kunne ikke vært bedre.

 

hva er det folket egentlig gjør på TG?

5925261[/snapback]

Det er det man gjør det til, man kan sitte på PCn, man kan prøve å tape @kd fast til stolen hans, man kan se film i auditoriumet, man kan være frustrert over at en ikke finner madrassen sin, osv...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva koster t-shortene?

5925240[/snapback]

Det eneste jeg glemte og spørre om når jeg var der og forhørte meg litt... Men kan da ikke koste over 200kr

5925648[/snapback]

 

Quoter meg selv for og gi en liten update, ser ut som de fleste t skjorter kommer på ca 250 uansett hvor mye du skal trykke, men til gjengjeld er det utrolig bra kvalitet på trykkene... Har ikke fått min, ser ut som de er så overbelastet at de må sende de fleste i posten om de ikke har den t skjorte størrelsen eller fargen du skal ha med seg hit... Men har sett et par de har trykket og er bra kvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
[...] man kan prøve å tape @kd fast til stolen hans [...]

5925272[/snapback]

Hihi, det var egentlig litt gøy. :-D

5925922[/snapback]

 

Å? Bilder? :!:

Lenke til kommentar
man kan være frustrert over at en ikke finner madrassen sin, osv...

5925272[/snapback]

 

man kan sove på andre sine madrasser...

 

edit: quote tull...

5925693[/snapback]

Var ikkke først og fremst det som bekymret meg(legge hode på bord funker fett for soving, selv om stillingen kan føre til at man ikke har noe særlig blodtilførsel til hender osv)... men jeg vil liksom ikke miste den, vil ha den med meg hjem igjen... men har letet mye i gangene og i lost and found madrass-dunken og finner ingenting. =/

 

Jaja, det var nå egentlig ikke den dyreste tingen jeg kunne mistet da.

Lenke til kommentar

Satan så lang tid en god del folk her på TG absolutt må ha for seg selv på do. Jeg sto kanskje 5 minutter nettopp fremst i køen, før det hadd jeg stått der 5-10 minutter lenger bak i køen uten at personen i det ene "dokabinettet"var komt ut, han kom først ut når det var min tur og da hadde han sikkert vært der 10-15 min

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...