vanilla ice Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du aner ikke hvor mange digge nerder det finnes. Så er langt fra alle på TG nerder... That's fuckin right dude. Men uansett, hva er en nerd i dine øyne da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men kan vi ikke foreslå dette for Ueland? Det er vel han som har ansvaret for å sette opp HW-rekka? *sende pm* Har sagt meg villi til det ja, dog er planen å få med meg en til for å sortere alle ønskene og få de plassert For å få litt mer system i sakene ønskes alle ønsker om plasseringer etc sendt til [email protected] (greit med en huskbar adresse), så vet dere det og Blir fort kaos om det kommer ønsker på epost, msn, forum, mail, osv.. Det som må legges ved mailen er for øyeblikket: -fullt navn -nick -epost-adresse (må kunne komme i kontakt med de forskjellige brukerene) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Så vi kan sende mail nå? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Så vi kan sende mail nå? Jupp, adressen er på plass så mailen forsvinner ikke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Det blir kjapt problemer med gutta som greier å overtale "oki-du-kan-spille-data-men-ikke-bry-meg-med-det" kjæresten sin. Hun blir nemlig piss lei av å henge rundt bordet der dere oppholder dere, disgusted av den dårlige hygienen på toalettene og vond kroppslukt fordi gutta ikke tør å dusje sammen med andre gutter, og masse mas og gnål om å dra hjem snart. La dama være hjemme med mindre hun har ekstrem interesse for idioter med gigantiske musikkanlegg som spiller om kapp, counterstrike (det er ikke særlig morsomt å være den som SER på hele tida heller), eller har med egen PC så hun kan sitte på IRC..det var mine tips. Har ingenting imot datajenter, men å ha med "vanlige" jenter blir bare pes 99% av tilfellene. Det føles sikkert bra ut på papiret å vise fram til alle nerdene som ikke har dame at du faktisk har en, problemet er at hun tenker selv også Så for å spare deg og kompisene dine masse mas (og evt krangling når dere kommer hjem igjen), la din bedre halvdel være hjemme de dagene. Endret 14. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bitex: Så det er ikke en ide og ta med seg enda en datamaskin da? *Flyttes til lan forumet* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 *Flyttes til lan forumet* Var det ikke her den var først? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Flyttes det om kapp her eller? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 *Flyttes til lan forumet* Var det ikke her den var først? Jo! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Flytt den tilbake kenneth! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 *Flyttes til lan forumet* *Flytte tilbake igjen * Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 *Flyttes til lan forumet* *Flytte tilbake igjen * Thanks! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Slettet Endret 14. august 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg blir svimmel, kan vi velge et forum og holde oss der? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tror Kenneth får vilja. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har aldrig vært på tg før Har sykt lyst! Noen som vet om det er mulighet for tog fra skien? Eventuelt en på forumet å sitte på med Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har aldrig vært på tg før Har sykt lyst! Noen som vet om det er mulighet for tog fra skien? Eventuelt en på forumet å sitte på med Tog går fra Skien, og det var i år arrangert buss fra Herkules. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Uleand: flytt den tilbake i lan, jeg vil ha inlegg i telleren min Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Uleand: flytt den tilbake i lan, jeg vil ha inlegg i telleren min Dude, det er bedre å ha mange innlegg her i baren enn de som faktisk teller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg