Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvis jeg husker rett kom det rundt hundre gutter fra HW i år.. Men det kan jo være feil. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Sa ikke at det var mange, men det er derimot bra babes å finne! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvis jeg husker rett kom det rundt hundre gutter fra HW i år.. Men det kan jo være feil. Jeg har en anelse av att halvparten av de som er på tg er medlem av hw? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Altså. TG er ikke noe sted du drar for å sjekke opp damer, men det er en del fine jenter der ja. Selvfølgelig er det mest gutter, og mange ikke-så-pene jenter. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 De fine er så og si alltid med typen sin da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvis jeg husker rett kom det rundt hundre gutter fra HW i år.. Men det kan jo være feil. Jeg har en anelse av att halvparten av de som er på tg er medlem av hw? Det kan nok godt hende at nærmere 1/4 (eller noe slikt) av de som er på TG har en bruker her på forumet, men noe særlig flere enn det tviler jeg på at det er. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) De fine er så og si alltid med typen sin da Gaffateip er til for å brukes. Edit: På typen altså. Endret 14. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 De fine er så og si alltid med typen sin da Jeg hadde deg, [r]endre hadde Karsten.. Jupp, ser ut som teorien din stemmer.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 De fine er så og si alltid med typen sin da Jeg hadde deg, [r]endre hadde Karsten.. Jupp, ser ut som teorien din stemmer.. jepp, jeg er genial Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 TG er ikke noe sted du drar for å sjekke opp damer Det er ihvertfall omvendt. Mange av jentene i klassen min som skal dra innom der for å se på dere gutta. Husker de drev på og gnålte om det etter påsken i år. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 TG er ikke noe sted du drar for å sjekke opp damer Det er ihvertfall omvendt. Mange av jentene i klassen min som skal dra innom der for å se på dere gutta. Husker de drev på og gnålte om det etter påsken i år. Jeg synes jeg merket en liten gjeng som samlet seg bak meg.. Du får hilse. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 TG er ikke noe sted du drar for å sjekke opp damer Det er ihvertfall omvendt. Mange av jentene i klassen min som skal dra innom der for å se på dere gutta. Husker de drev på og gnålte om det etter påsken i år. og de betaler 250 kr bare for å gå inn i skipet Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 De fine er så og si alltid med typen sin da Gaffateip er til for å brukes. Edit: På typen altså. Hadde faktisk planer om å overtale "fruen" til å være med.. Tror jeg dropper det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 TG er ikke noe sted du drar for å sjekke opp damer Det er ihvertfall omvendt. Mange av jentene i klassen min som skal dra innom der for å se på dere gutta. Husker de drev på og gnålte om det etter påsken i år. og de betaler 250 kr bare for å gå inn i skipet Jeg er verdt det, gutten min. Jeg er verdt det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Dame på LAN = Bare slit og ståk.. =S Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dame på LAN = Bare slit og ståk.. =S Hvordan går det forresten med batterybabe90? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 og de betaler 250 kr bare for å gå inn i skipet Du aner ikke hvor mange digge nerder det finnes. Steffy hadde faktisk vært verdt det med slikt hår han har nå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 og de betaler 250 kr bare for å gå inn i skipet Du aner ikke hvor mange digge nerder det finnes. Thanks. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du aner ikke hvor mange digge nerder det finnes. Så er langt fra alle på TG nerder... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Greit, men det jeg mente var at det er mange digge gutter på TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg