Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det noe interesse for gb-rekke@hw-rekka. Så kan vi prøve å lage en stor rekke. Om vi blir 30 pers. har jeg gjort overslag på 80kr/pers. Da går jeg til annskaffelse av switchen. Det vil også muligens bli mulig å få låne netverksutstyret i fremmtidige lan, for de som er med på å |"spleise" på switchen. Om det er noe interesse, så kan du sende meg pm, så jeg kan lage en interesse-liste, og lage en tråd for gbit-rekka, slik vi hadde i fjord. Høres bra ut... Kunne kanskje vært med på noe sånn... Sålenge det ikke medfører noen problemer (kobling til resten av TG ) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det noe interesse for gb-rekke@hw-rekka. Så kan vi prøve å lage en stor rekke. Om vi blir 30 pers. har jeg gjort overslag på 80kr/pers. Da går jeg til annskaffelse av switchen. Det vil også muligens bli mulig å få låne netverksutstyret i fremmtidige lan, for de som er med på å |"spleise" på switchen. Om det er noe interesse, så kan du sende meg pm, så jeg kan lage en interesse-liste, og lage en tråd for gbit-rekka, slik vi hadde i fjord. Tror egentlig den tråden burde vente litt, Daniel. Husk, det er fortsatt lenge igjen til TG06 da..' Anyway, jeg blir antagelig med på den nettverket, men ikke nødvendigvis med på selve rekka Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det noe interesse for gb-rekke@hw-rekka. Så kan vi prøve å lage en stor rekke. Om vi blir 30 pers. har jeg gjort overslag på 80kr/pers. Da går jeg til annskaffelse av switchen. Det vil også muligens bli mulig å få låne netverksutstyret i fremmtidige lan, for de som er med på å |"spleise" på switchen. Om det er noe interesse, så kan du sende meg pm, så jeg kan lage en interesse-liste, og lage en tråd for gbit-rekka, slik vi hadde i fjord. Men vi må jo ha Hadeland-rekke@HW-rekka? Ikke gb-rekke@hw-rekka? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det noe interesse for gb-rekke@hw-rekka. Så kan vi prøve å lage en stor rekke. Om vi blir 30 pers. har jeg gjort overslag på 80kr/pers. Da går jeg til annskaffelse av switchen. Det vil også muligens bli mulig å få låne netverksutstyret i fremmtidige lan, for de som er med på å |"spleise" på switchen. Om det er noe interesse, så kan du sende meg pm, så jeg kan lage en interesse-liste, og lage en tråd for gbit-rekka, slik vi hadde i fjord. Men vi må jo ha Hadeland-rekke@HW-rekka? Ikke gb-rekke@hw-rekka? Det er vell ikke noe problem å enten sitte på hadelandfolka@gbit-netverket@hw-rekka, eller gbit-rekka@hw-netverket, eller hadelandfolka@hw-rekka Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ok da. Det funker sikkert. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Så lenge jeg og Daniel sitter ved siden av hverandre blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hva med å bare stoppe dissa rekkene og bare finne en god plass med gode venner rundt deg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva med å bare stoppe dissa rekkene og bare finne en god plass med gode venner rundt deg? Hvordan våger du? HW-rekke skal vi ha! Vi skal rocke TG. ^^ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva med å bare stoppe dissa rekkene og bare finne en god plass med gode venner rundt deg? Hvordan våger du? HW-rekke skal vi ha! Vi skal rocke TG. ^^ Klart.! Han mente vel kanskje bare at det ble litt vel mye prat om rekker. Quoter danielsen.: Det er vell ikke noe problem å enten sitte på hadelandfolka@gbit-netverket@hw-rekka, eller gbit-rekka@hw-netverket, eller hadelandfolka@hw-rekka tongue.gif Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva med å bare stoppe dissa rekkene og bare finne en god plass med gode venner rundt deg? Dårlig idé. Noen av oss er litt mer sosial, og velger å bli kjent/møte nye folk. Men for all del, gjør som du vil, vi andre koser oss med nye venner og bekjente. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Var vel ikke akkurat sånn jeg mente det.. HW-rekka: Jepp! Blir vel sittende der selv også! Men skjønte ikke poenget med ei rekke for hvert eneste sted i Norges land.. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan noen komme med tips til hvordan jeg kan få overtalt kameratene mine til å bli med til TG 06? Jeg veldig lyst til å dra, men de påstår at det er for "nerdete". Jeg har ikke vært der før, og det frister ikke veldig å reise alene... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Fortell om konsertene, de morsomme konkurransene utenom CS og den biten der.. Og det sosiale! Damer f.eks... Fint sted å treffe damer har jeg hørt, faktisk.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det må bli Hadeland-rekke@Hw-rekka! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Fint sted å treffe damer har jeg hørt, faktisk.. Det har jeg faktisk litt vanskelig for å tro. Når man ser på hvor mange jenter som er medlem her for eksempel. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan noen komme med tips til hvordan jeg kan få overtalt kameratene mine til å bli med til TG 06? Jeg veldig lyst til å dra, men de påstår at det er for "nerdete". Jeg har ikke vært der før, og det frister ikke veldig å reise alene... Hun her kommer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) ^ Eline, tidenes traktorbabe. Endret 14. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 AnAnAs kommer kanskje, samme med Eline. Så det kommer (kanskje) to superhotte jenter bare fra HW. Tenk på hvor mange det blir der til sammen da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 AnAnAs kommer kanskje, samme med Eline. Så det kommer (kanskje) to superhotte jenter bare fra HW. Tenk på hvor mange det blir der til sammen da. Men hvor mange gutter kommer fra HW da? Eline og AnAnAs kommer nok til å være populære ja... (Og Tonio da. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg