Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Ser ut som en fin hylle det der. :)

Jeg er ganske spent på hvordan hylla våres ender opp. Vi har ikke funnet tid til å lage den i felleskap, så han ene fyren som er borte hos faren sin ATM skulle lage nå i helga.

5888983[/snapback]

Jeg fåper bare bordet tåler en del, for hylla er tong!

5889001[/snapback]

Det er plater som står på europaller.

5889038[/snapback]

Jeg vet..

Bare å satse på at platene tåler hylla :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pallene tåler det nok, har sett noen av de konstruksjonene de har der oppe, og de er ikke små. men er vel greit å få beina på hylla mest mulig over pallene, for å hindre at vekta kommer mellom de.

edit: fint formulert innlegg dette ja :ermm:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Nå er hvertfall jeg fornøyd, og jeg vil tippe at jeg sier det på vegne av Eirikeb og hans venner(1+3),

Jeg skal egentlig sitte ved siden av Eirik, men det er ikke noe som trenger å fikses på, vi kan jo bare bytte oss imellom. Så ja, vi er fornøyde. :)

Forresten kommer jeg sikkert til å ta noen paparazzi-bilder av diverse forumbrukere. :!:

5888814[/snapback]

Jeg ville så veldig gjerne sitte ved siden av Eirik vet du ( :love: ( :p )), så var jo derfor dere ble flyttet over til rad 37 og som du sier selv er plasseringer dere i mellom noe dere kan ordne der.

Du får forresten ikke ta et eneste bilde av meg, ellers blir'u skikkli ban...k... Øhrøm Ellers spammer jeg MSN'n din mener jeg ^^ .

@danielsn: Jeg sier ikke nå at jeg ikke stoler på deg, men du skal vite det at når jeg kom hjem fra en russerevy nettopp var det første jeg gjorde å dobbeltsjekke at alle satt på riktig plass.... :wee:

edit: stemmer det at det er stoler der borte?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Det beste jeg kan stille opp med er kjøkkenstol da. :wee:

Men hvordan blir det for meg når jeg stiller opp med to billetter? Får jeg to bånd eller noe slikt? Noen spessielle regler etc.?

@kd: Vet at jeg skrev "spessielle" i stedet for spesielle, men det er min spessielle måte å skrive på så ikke bland deg! :p

Lenke til kommentar
Ingen aldersgrense vil jeg tro, men er du under 15 må du ha med en lapp signert av foresatte, om at du har lov.

5890535[/snapback]

Det gjelder ikke de som HAR fylt 15 år for lenge siden og fyller 16 år, 30. April?

Lenke til kommentar
Ingen aldersgrense vil jeg tro, men er du under 15 må du ha med en lapp signert av foresatte, om at du har lov.

5890535[/snapback]

Det gjelder ikke de som HAR fylt 15 år for lenge siden og fyller 16 år, 30. April?

5890586[/snapback]

Tror ikke det gjelder deg, nei ;)

Men for sikkerhets skyld skader det vel ikke å ta med en liten lapp fra dine verge®?

Lenke til kommentar
Vennen min var 16 og ble spurt om sånn "foreldre-lapp" i fjor. ;)

Best å ta med.

5890733[/snapback]

Før eller etter han sa alderen? Og hvordan gikk det til slutt, han kom vel inn? Kan vel alltids få en lapp da ;)

Lenke til kommentar

Best å ta med.

5890733[/snapback]

Før eller etter han sa alderen? Og hvordan gikk det til slutt, han kom vel inn? Kan vel alltids få en lapp da ;)

5890744[/snapback]

Det gikk jo bra, men han vakta var stad og mente det var 16års grense.

Lenke til kommentar

Best å ta med.

5890733[/snapback]

5890744[/snapback]

Det gikk jo bra, men han vakta var stad og mente det var 16års grense.

5890772[/snapback]

Da får jeg årne lapp også da..

Hva skal det stå på den?

"min sønn, Håvard *** har tilatelse til å dra på The Gathering"

*underskrift*

?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...