Fluffe Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ah, scotty. Bra jeg ikke lagde en tråd om det alikevel! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Nå gleder jeg meg enormt mye. Siden jeg skal bort før TG har jeg allerede begynt å pakke. Morro å pakke, håper bare jeg ikke glemmer noe. Virker som om jeg har med meg så lite..... :--) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 For de på hw-rekka: klikkbar! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Nå er hvertfall jeg fornøyd, og jeg vil tippe at jeg sier det på vegne av Eirikeb og hans venner(1+3), og @kd og hans venner(1+5), og Kennethdammyr, og Peter også. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Yey, da har jeg og Alexanderhagen vært en tur i Sverige for å handle proviant. Dette er det vi kjøpte: 168x Brusbokser 450g Ostepop 2x300g Dill og Gressløk potetgull<3 ca 4kg. godteri i løsvekt litt små snacks Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 dere som skal på tg i år kan dere ta litt bilder av hw rekka så jeg kan få sett litt hvordan det er på tg?? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Yey, da har jeg og Alexanderhagen vært en tur i Sverige for å handle proviant.Dette er det vi kjøpte: 168x Brusbokser 450g Ostepop 2x300g Dill og Gressløk potetgull<3 ca 4kg. godteri i løsvekt litt små snacks 5888590[/snapback] Tenker dere ikke på hva dere får i dere? Neida, skal ikke kritisere dere jeg... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 dere som skal på tg i år kan dere ta litt bilder av hw rekka så jeg kan få sett litt hvordan det er på tg?? 5888611[/snapback] Hadware.no vil ha daglige rapporter fra TG, og der vil du finne mange bilder, både av HW-rekka og av resten av hallen. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 dere som skal på tg i år kan dere ta litt bilder av hw rekka så jeg kan få sett litt hvordan det er på tg?? 5888611[/snapback] not rly:) Heldigvis har jeg en merkelig forbrenning så det syns ikke:P Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Yey, da har jeg og Alexanderhagen vært en tur i Sverige for å handle proviant.Dette er det vi kjøpte: 168x Brusbokser 450g Ostepop 2x300g Dill og Gressløk potetgull<3 ca 4kg. godteri i løsvekt litt små snacks 5888590[/snapback] det var mye godt vi kjøpte ja Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvor mye penger bør en beregne til mat per dag? Hvor mye bør en ta med seg til sammen? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå er hvertfall jeg fornøyd, og jeg vil tippe at jeg sier det på vegne av Eirikeb og hans venner(1+3), Jeg skal egentlig sitte ved siden av Eirik, men det er ikke noe som trenger å fikses på, vi kan jo bare bytte oss imellom. Så ja, vi er fornøyde. Forresten kommer jeg sikkert til å ta noen paparazzi-bilder av diverse forumbrukere. :!: Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Da var tg hylla ca ferdig... mangler litt pussing, og maling, som ingen av oss har penger til, så den får den fine tre-stilen.... EDIT: Vekten på hylla ble heller ikke veldig fin, men pytt pytt Endret 8. april 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå er hvertfall jeg fornøyd, og jeg vil tippe at jeg sier det på vegne av Eirikeb og hans venner(1+3), Jeg skal egentlig sitte ved siden av Eirik, men det er ikke noe som trenger å fikses på, vi kan jo bare bytte oss imellom. Så ja, vi er fornøyde. Forresten kommer jeg sikkert til å ta noen paparazzi-bilder av diverse forumbrukere. :!: 5888814[/snapback] Bilder blir det nok av, det kan jeg love dere. Stikk innom bloggen for oppdateringer og bilder. Jeg brukte ca 1000kr på mat. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Kaster like greit ut et bilde jeg.. .Så kan dere se hvordan den er nå.... Før pussing, og eventuel maling Kom med komentarer Endret 8. april 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ser ut som en fin hylle det der. Jeg er ganske spent på hvordan hylla våres ender opp. Vi har ikke funnet tid til å lage den i felleskap, så han ene fyren som er borte hos faren sin ATM skulle lage nå i helga. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Ser ut som en fin hylle det der. Jeg er ganske spent på hvordan hylla våres ender opp. Vi har ikke funnet tid til å lage den i felleskap, så han ene fyren som er borte hos faren sin ATM skulle lage nå i helga. 5888983[/snapback] Jeg fåper bare bordet tåler en del, for hylla er tung! EDIT: Fikset en liten leif.. Endret 8. april 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvor mye penger bør en beregne til mat per dag?Hvor mye bør en ta med seg til sammen? 5888789[/snapback] Jeg hadde med 2 k i fjor trur jeg. Mange av kompisa mine syns det var vel så lite. Men så kjøpte ikke jeg stort på tg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ser ut som en fin hylle det der. Jeg er ganske spent på hvordan hylla våres ender opp. Vi har ikke funnet tid til å lage den i felleskap, så han ene fyren som er borte hos faren sin ATM skulle lage nå i helga. 5888983[/snapback] Jeg fåper bare bordet tåler en del, for hylla er tong! 5889001[/snapback] Det er plater som står på europaller. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Boyz 'n girlz, dere må huske å skrive dere opp her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561726 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg