thomba14 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvordan er det med plass der? er det noe sted som man kan evt. legge fra seg Baggen? Iogmed at vi er der en hel uke må man nesten ha med seg noe... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvordan er det med plass der? er det noe sted som man kan evt. legge fra seg Baggen? Iogmed at vi er der en hel uke må man nesten ha med seg noe... 5884222[/snapback] Det er forsåvidt plass under bordet, så lenge du ikke har alt for mye med deg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Vi hadde baggene bak oss. Er ikke videre stor plass under pulten. Ikke når pcn må stå der ihvertfall :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Vi hadde baggene bak oss.Er ikke videre stor plass under pulten. Ikke når pcn må stå der ihvertfall :!: 5884284[/snapback] Shuttle for the win. Vær oppmerksom på at du ikke blokkerer veien for folk, det skal ikke være hinderløype. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 sitter på rad 50, så er god plass bak. Mekka det i fjor, og mekker det i år. Skal sørge for at jeg har bare en bag, og ikkeno sekk ved sidenav. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 hehe ok første gangen jeg er der så ,åtte nesten vite hvor mye jeg kan ha med før det ble i veien Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 sitter på rad 50, så er god plass bak.Mekka det i fjor, og mekker det i år. Skal sørge for at jeg har bare en bag, og ikkeno sekk ved sidenav. 5884324[/snapback] Da er du bare tre rader fra der jeg kanskje skal. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Sikkerhetsskjekk til hylla jeg bygger.. 80 bred, 60 dyp på max? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg har fått PTN kortet osv, men det står at man kan aktivere det må man aktivere det for å kunne slippe å ha med seg billett eller er den allerede klar? og hva var addr til TG siden igjen? Endret 7. april 2006 av thomba14 Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Skriv huskelista deres folkens! Har lyst til å unngå å glemme noe i år. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 http://www.home.no/hrisebro/scotty/Pakkeliste.html Se på den (tror det er riktig link) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Min er ganske simpel: PC + alt av utstyr. Ekstra T-skjorte, underbukse og sokker. Penger til mat. Soveutstyr. Ekstra ting som er ganske nyttig: Sparkesykkel, sandaler. That's it. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Min er ganske simpel: PC + alt av utstyr. Ekstra T-skjorte, underbukse og sokker. Penger til mat. Soveutstyr. Ekstra ting som er ganske nyttig: Sparkesykkel, sandaler. That's it. 5884873[/snapback] :!: , joda kan vel være nyttig det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) @HW-venner : Jeg ønsker alle dere lykke til i TG06 da! Jeg kan ikke bli med pga. penger. Har aldri vært der, men ser ikke bort fra at jeg skal dit i nærmeste tid. Blir nok ikke 07 heller. Uansett, jeg sprer varme hilsener, til dere, mot varme dager i påsken (får vi håpe da). Håper dere får en fin påske med Game-competition og fildeling. Jeg får gå på ski og trene da God viikend oppå der! Endret 7. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg så flere som gikk på trynet med rulleskøyter og sparkesykkel i fjor. Pass opp, gulvet er hardt og strømkablene kommer plutselig ut i veien. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg så flere som gikk på trynet med rulleskøyter og sparkesykkel i fjor. Pass opp, gulvet er hardt og strømkablene kommer plutselig ut i veien. 5884904[/snapback] Bråkete skateboard... Noen som hater meg da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg så flere som gikk på trynet med rulleskøyter og sparkesykkel i fjor. Pass opp, gulvet er hardt og strømkablene kommer plutselig ut i veien. 5884904[/snapback] Bråkete skateboard... Noen som hater meg da? 5884909[/snapback] Klarer noen å hate deg i det hele tatt? Neida, det skal nok gå bra. Så lenge du ikke bruker det konstant. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Se innlegget mitt lengre opp Endret 7. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Klarer noen å hate deg i det hele tatt? Neida, det skal nok gå bra. Så lenge du ikke bruker det konstant. 5884916[/snapback] <3 Vet ikke om jeg gidder å ta med, men plassen min er litt hinsides, så jeg får vel fare fram og tilbake til HW-rekka. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Til dere som snakker om hva dere skal ta med på TG, skriv det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg