Demantios Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 det gikk folk som ba deg gå ut av programmer som DC++ osv. om de så det hvertfall.. 5873696[/snapback] hva med deling på lokalnettet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Daniel, du skulle seate Jonas Lihaug Fredriksen. Men hva gjorde du? Jo, du satt han til å ikke ha noe plass i det hele tatt, for deretter å putte inn Jon Niklas (aka Kosera). Dette er hvordan området rundt der jeg sitter _SKAL_ se ut: Seat 37 Row 36: Sebastian Melbye Seat 38 Row 36: Jan Erik Hansen Toft Seat 39 Row 36: Jonas Lihaug Fredriksen Seat 40 Row 36: Jørgen Karlsen Seat 41 Row 36: Per Øivind Mikaelsen Seat 42 Row 36: André Kristoffer Dahl Seat 43 Row 36: Peter Sørensen Nergaard Seat 44 Row 36: Kenneth Dammyr Begynner å bli lei av å mase på deg nå... Hvert øyeblikk er det ikke mulig å skifte plasser heller. Endret 5. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 det gikk folk som ba deg gå ut av programmer som DC++ osv. om de så det hvertfall.. 5873696[/snapback] hva med deling på lokalnettet? 5873704[/snapback] Norske lover gjelder fortsatt på TG, du får ikke lov å dele via nettverk, DC, FTP eller noe annet. Dette gjelder musikk, filmer, bilder, osv som man ellers ikke får lov å dele/laste ned. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 det gikk folk som ba deg gå ut av programmer som DC++ osv. om de så det hvertfall.. 5873696[/snapback] hva med deling på lokalnettet? 5873704[/snapback] Norske lover gjelder fortsatt på TG, du får ikke lov å dele via nettverk, DC, FTP eller noe annet. Dette gjelder musikk, filmer, bilder, osv som man ellers ikke får lov å dele/laste ned. 5873865[/snapback] Vil dette si at de to nye harddiskene mine ikke vil være i drift under TG.. ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Tror de harddiskene vil få det så hot som de aldri har hatt det før Seff blir det fildeling så det holder.. Hva skal purken gjøre a? Arrestere oss? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post934798, vil ha bilett =( Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post934798, vil ha bilett =( 5874033[/snapback] jaha Selvsagt.. Du er på mitt lag og scott er på det andre 5873289[/snapback] Grr... Men vi må jo nesten være på lag, så vi kan gå imot viktor Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 altså, hvem deler/kopierer ikke på tg ? en fyr som satt vedsiden av meg i fjor ble bedt om å "gå ut av programvare for fildeling" x] Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 altså, hvem deler/kopierer ikke på tg ? en fyr som satt vedsiden av meg i fjor ble bedt om å "gå ut av programvare for fildeling" x] 5874114[/snapback] Kom crewet bort til ham, eller kom det sysmsg? Hehe...Hadde vært litt artig å få opp midt i sin 670'ne film på tur over TP'n. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Tror de harddiskene vil få det så hot som de aldri har hatt det før Seff blir det fildeling så det holder.. Hva skal purken gjøre a? Arrestere oss? 5873993[/snapback] trur ikkje dei har plass til 5000 kåte gutter/jenter i cellene sine i Hamar/Oslo, me havner sikkert på death row i USA :!: Endret 5. april 2006 av toen Lenke til kommentar
Alb1n Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nå har jeg lett over alt på partyticket etter sted å få refundert tg billetten min, vet dere evnt om jeg må sende en mail eller noe? Eller må jeg bare bite i det sure eplet og se 670,- rett i dass? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nå har jeg lett over alt på partyticket etter sted å få refundert tg billetten min, vet dere evnt om jeg må sende en mail eller noe? Eller må jeg bare bite i det sure eplet og se 670,- rett i dass? 5875405[/snapback] det er nok bare å bite seg i tissen...erhhhm eple ja Det er lenge siden partyticket stengte muligheten for å refundere billetten den. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nå har jeg lett over alt på partyticket etter sted å få refundert tg billetten min, vet dere evnt om jeg må sende en mail eller noe? Eller må jeg bare bite i det sure eplet og se 670,- rett i dass? 5875405[/snapback] Du kan jo alltids prøve å selge den til noen andre. F.eks noen her fra forumet som vil, men mangler billett. Men da må du nesten gjøre det før Lørdag klokken 15:00 tror jeg, for etter det kan man ikke bytte plass og det å selge 100% fastbestemte billetter blir nok ikke lett. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Daniel, du skulle seate Jonas. Men hva gjorde du? Jo, du satt han til å ikke ha noe plass i det hele tatt, for deretter å putte inn Jon Niklas (aka Kosera). Dette er hvordan området rundt der jeg sitter _SKAL_ se ut:Seat 37 Row 36: SebastianSeat 38 Row 36: Jan Erik Seat 39 Row 36: JonasSeat 40 Row 36: JørgenSeat 41 Row 36: Per ØivindSeat 42 Row 36: AndréSeat 43 Row 36: Peter Seat 44 Row 36: Kenneth Begynner å bli lei av å mase på deg nå... Hvert øyeblikk er det ikke mulig å skifte plasser heller.5873833[/snapback] Ok, nå har du endelig klart å gi Jonas en plass. MEN, du har seata oss totalt feil! Jeg skal ha hylle med Peter, Kenneth og Preben, så plassene _SKAL_ være slik:Seat 37 Row 36: SebastianSeat 38 Row 36: Jan ErikSeat 39 Row 36: JonasSeat 40 Row 36: JørgenSeat 41 Row 36: Per Øivind Seat 42 Row 36: André Seat 43 Row 36: Peter Seat 44 Row 36: KennethSeat 45 Row 36: Preben Seat 46 Row 36: Preben Seat 47 Row 36: EirikebSeat 48 (og utover) Row 36: Eirikeb sine venner Endret 1. februar 2018 av TSP fjernet flere fulle navn Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hva har du gjort nå da?! Det skal være slik som @kd poengterer der, i tillegg skal Eirikeb sitte ved siden av de to plassene mine og ved siden av der igjen skal alle vennene til Eirik sitte. Dette har jeg blant annet snakket med deg før om, hva har du gjort nå, Eirik var jo ikke i nærheten av meg engang. Jeg sitter ikke en gang i nærheten av Kenneth!! EDIT: Satan hva har skjedd nå da? Prøvde å finne meg selv på søk, men fant ikke, gikk inn på min konto og sjekka plasseringene, så utifra det som sto på billetten gikk jeg til den plassen "manuelt", men der var det en annen en meg som satt. Og jeg finner ikke meg selv ved å søke EDIT2: Dette er situasjonen for meg (Preben), Kenneth Dammyr, @kd, Peter Sørensen Nergaard og Eirikeb. tallet helt til venstre er "seat", tallet til høyre er "row". *@kd sine venner* @kd: 68 - 29 Peter: 45 - 30 Kenneth: 46 - 30 Preben: Ingen steder...* (***) Preben: Ingen steder...** (***) Eirikeb: 50 - 31 *Eirik sine venner* Dette er plasseringer som ingen av oss skal ha, alle er spredd for alle vinder. * = Denne skulle i følge "Min profil ha plassering 44 - 36, men den plassen er det en med navn Geir Ståle Hatlemark som sitter på visstnok. ** = Denne skulle i følge "Min profil" ha plassering 45 - 36, men der sitter det en med navn Kristoffer Olafsen visstnok. *** = Jeg har søkt på mitt eget Handle, e-post, telefonnummer og navn, men jeg finnes rett og slett ikke, selv om jeg i følge "Min profil" er der jeg skal være. Dette må fikses opp i! Alt det som står her stemmer ikke, jeg gikk feil et sted... Endret 6. april 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Eneste jeg vil klage på nå er at jeg skal sitte i midten.=) Det er ikke trygt at TLZ og Ronja sitter ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 TG-rekke byr kun på problemer, ser jeg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Eneste jeg vil klage på nå er at jeg skal sitte i midten.=) Det er ikke trygt at TLZ og Ronja sitter ved siden av hverandre. 5877876[/snapback] gjett hvem som sitter på andre siden av TLZ Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hva faen!?! nå står det warning, no reservetion på biletten min! kan ikke danielsn snart skjerpe seg og seate alle der de skal? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 jeg er seata og klar på Seat 64 Row 50 Ikkeno tulleseater på meg nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg