Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 noen som vet når billetter er ute for salg? Det har blitt spurt om fire eller fem ganger i bare denne tråden. Rundt/slutten av desember. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Göncz på MSN: Göncz. | ON LAN sier:ddet har kommet en gathering 2006 tråd på offtopic Göncz. | ON LAN sier: åja... det var du som laget den :s Gleder meg også vilt! Billettene er vel i salg ved juletider har jeg hørt.. Har allerede planlagt hva jeg skal ha med meg og hva som skal anskaffes i Sverige! 2 og en halv dåse snus (25 bokser altså), masse cola, masse redbul og to bokser snuff! en vanlig, en ungarsk.. da er iallfall jeg i farta!! Skal også ta med meg rett i koppen! Edit: Lagde en FAQ i første post, litt kort foreløpig da men.. Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du må jo ikke ta med dataen. Det er jo kjedelig å dra på LAN uten data! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du må jo ikke ta med dataen. Det er jo kjedelig å dra på LAN uten data! Dataparty.. Hadde du lest litt mer så hadde du fått med deg at det var mye annet å gjøre der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Ikke om man liker det sosiale! Er mange folk å møte der.. Uansett er det en ting til jeg skal ha med meg! MANGE røde bugg-tyggiser.. Skal prøve å finne en butikk som kan bestille for meg før TG! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Uansett er det en ting til jeg skal ha med meg! MANGE røde bugg-tyggiser.. Skal prøve å finne en butikk som kan bestille for meg før TG! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Kan massebestille og selge en og en bortover HW-rekka! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Denne gangen må vi få til et skikkelig formum-møte da. Ikke slik at når vi skal spise pizza at halvparten blir hengene etter, Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 å jeg gleder meg til tg06 nå ass!!! blir 3 høydepungter i 2006 TG, Russetiden og Roskilde! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Denne gangen må vi få til et skikkelig formum-møte da. Ikke slik at når vi skal spise pizza at halvparten blir hengene etter, Enig. Vi må finne på noe gøy, alle sammen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Denne gangen må vi få til et skikkelig formum-møte da. Ikke slik at når vi skal spise pizza at halvparten blir hengene etter, Enig. Vi må finne på noe gøy, alle sammen. Kjeksleken? Jeg er med, jeg vet at fredrik er med. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Kjeks.. Kjeks.. Kyss.. Kysseleken? =D Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kjeks.. Kjeks.. Kyss.. Kysseleken? =D Myyyye verre. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kjeks.. Kjeks.. Kyss.. Kysseleken? =D Myyyye verre. 10hi.. jeg synes ikke den er verre.. den er kosligere Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Indeed, men dog morsomt hvis det kommer jenter.. Ikke så morsomt for dama da men! Kan ikke bare hele HWfolket dra på fylla? Klassisk, sosial sammenkomst.. Blir litt mer kjent, noen litt for kjent pga. for mye alkohol! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Indeed, men dog morsomt hvis det kommer jenter.. Ikke så morsomt for dama da men! Kan ikke bare hele HWfolket dra på fylla? Klassisk, sosial sammenkomst.. Blir litt mer kjent, noen litt for kjent pga. for mye alkohol! Ja.. vi kan drasse med oss 14-15 åringer inn på de lokale pubene Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vurderer å dra på TG '06. Har aldri vært på TG før. Det virker litt sært. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Vurderer å dra på TG '06. Har aldri vært på TG før. Det virker litt sært. Samme her. Men jeg v vurderer det ikke. Kjenner ingen der. Men skjønner at det er kos. Endret 14. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sært er det nok, men det har jo med hvem du er med. Er du med meg, fredrik, TLZ, bakemesteren og wh1te så kan man trygt kalle opplevelsen sær. Men det er kos. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Sært? Den var forøvrig ny da.. BTW: Blir det mange på min alder (15 og et halvt år AKKURAT på TG faktisk! ) på TG? Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg