Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Noen som har fått PTN korta enda?

5806488[/snapback]

 

Jeg har fremdeles ikke fått det. syns det har gått temmelig lang tid nå.

Om to uker er det jo påskeferie. :D

 

*glede seg*

 

Edit: Jadda jeg tok feil. *fikset* Men er det noen som har fått det enda?

Endret av maze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet sånn ca hvor gammel man bør være, og om det er en aldersgrense?

5806829[/snapback]

ingen aldersgrense. greia er at man skal kunne klare å ta vare på seg selv :) Vet selv om 18åringer som ikke klarer det, mens "vi" hadde i fjor med en 13 åring opp, og han hadde absolutt ikke noen problemer med å ta vare på seg selv!

 

Er man under 15 år må man ha med underskrift fra verge. Dette finner du mer om på gathering.org

Lenke til kommentar
Neste år, ja neste år, da skal jeg! Skal dessuten skaffe noe sånn guffe som knerter bakterier og alt anna bare for den turen. Vil ikke bli dårlig :)

5787706[/snapback]

Hva slags guffe er det? :p

5787973[/snapback]

Antibakteriel såpe visstnok. Tørker ut henda dine, men det burde funke med det + fuktighetskrem i 5 dager. I bare 5 dager... (Bruker ikke noe sånt vanligvis :p )

Lenke til kommentar
Er veldig mange som blir syke etter TG, på grunn av alle bakteriene og svevestøvet i hallen.

5814371[/snapback]

 

 

jeg hadde akkurat hatt vannkopper, kikhoste og virus i kroppen da jeg dro på TG.. og det var kanskje ikke det lureste jeg gjorde akkurat da..

ble syk i nesten en ny mnd..

 

men hadde kanskje litt dårlig immunforsvar akkurat da også :whistle:

Lenke til kommentar
fredrikrb: Sa du det der for å skremme meg vekk?  :ermm:

5814446[/snapback]

 

Absolutt ikke. Men, om folk bare kunne lært seg å vasket hendene etter toalettbesøk hadde mye vært gjort.

 

Så, til alle dere som skal i år, ha god hygiene! Ikke ta på dørhåndtak, vask hendene mange ganger om dagen (våtservietter er fint å ha) og få dere luft. :p

Lenke til kommentar

Det er det du blant annet kan bruke våtserviettene til, PepsiCo, og når du har vært på do, vasker du jo henda etterpå likevel. (Da kan det forresten være lurt å bruke en våtserviett når du skal skru igjen krana(eller så kan du jo faktisk bare bruke våtservietten til å vaske henda :wee: ...)

 

Skal du på TG fredrik?

Lenke til kommentar
Det er det du blant annet kan bruke våtserviettene til, PepsiCo, og når du har vært på do, vasker du jo henda etterpå likevel. (Da kan det forresten være lurt å bruke en våtserviett når du skal skru igjen krana(eller så kan du jo faktisk bare bruke våtservietten til å vaske henda :wee: ...)

 

Skal du på TG fredrik?

5815458[/snapback]

åja, får vel satse på det.

Fredrik skal ikke på TG i år :p

Lenke til kommentar

Det er også fryktelig mange gutter som ikke vasker hendene etter å ha vært på do på TG. Muligens fordi de ikke har mamma der som sier "vaska du hendene nå?". Mao er det masse ekle tarm og tissebakterier på dørhåndtakene. For ikke å snakke om tastaturet/musa deres, som er den værste bakteriebomba som fins.

De nekter å dusje med andre ("dusje med gutter? HOMO"), så da stinker det "litt" etter 5 dagers spilling. Æsj.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...