Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om jeg må ha tillatelse til å selge tp-kabler på utsiden?

1m kr. 10,-

5m kr. 50,-

kankje 10m kr. 100,-

vil det selge bra?

5745898[/snapback]

Jeg ser det som en selvfølge at du må ha tillatelse fra grundeier. Send de en mail, så er du på den sikre siden! :)

 

TP-kabler vil nok selge bra, men 100 kroner for 10 meter hadde jeg aldri i verden gått med på. 1-metere er uansett ubrukelige med mindre du sitter rett ved en switch, selg heller 2- eller 3-metere.

Lenke til kommentar

PepsiCo: Jeg tviler på at du får solgt noe serlig _på utsiden_ av skipet. Når folk er på utsiden av skipet er gjerne når de skal inn med alt utstyret. Da driter man i TP så det holder, det eneste man vil er å komme inn, og sette opp pcen/se seg rundt!

Lenke til kommentar
PepsiCo: Jeg tviler på at du får solgt noe serlig _på utsiden_ av skipet. Når folk er på utsiden av skipet er gjerne når de skal inn med alt utstyret. Da driter man i TP så det holder, det eneste man vil er å komme inn, og sette opp pcen/se seg rundt!

5745950[/snapback]

høres riktig ut. er det for sent å være med i lotteriet?

Lenke til kommentar
Så når du kommer og du har PTN kort (eventuelt VISA?) så kan du bare stikke det i fjeset på dørvaktene og gå rett inn, forbi køen?

 

 

Har aldri satt meg inn i dette med PTN kort jeg altså :p

5750717[/snapback]

 

Om jeg ikke husker helt feil så stakk jeg rett inn til hu dama med pcen, dro visa og fikk festet båndet. Så kunne jeg vandre inn og ut som jeg ville....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...