Kenneth Dammyr Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det var vel flere enn to. Og så var det jo egne jente og guttegarderober- En gymdysj er det vel riktig å kalle det. Ja, vi bygger en sammen vi hvis det trengs. Designet mitt kan utvides i bredden uten store problem. Mulig vi må legge inn en støttebjelke midt på, men det er alt. Og btw; Peter med en T Tonio: Du må høre med Daniel, han har oversikten over hvem som er med og ikke. Såvidt jeg husker hadde hun ikke valgt han som seater når vi skulle plassere folk. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg er ikke med på TG06.. men jeg lurer på om det er lovt å kjøpe seg en ekstra plass, sånn at du kan ha maskiner.. osv, der? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Men hva syns du da? Skal jeg selge plassen, eller skal jeg beholde den selv? Om jeg selger den til noen andre, blir det jo litt styring med plassene kanskje. Og hvis jeg ikke selger den er det jo litt bortkastede penger... Hvis vi da ikke lager det slik som scotty gjorde og du er villig til å betale meg 300kroner for plassen Er det forresten lov med ekstra plass Kenneth? slik Patrick spør om? Huff, nei, nå må jeg løpe til bussen! Endret 6. mars 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det er lov til å ha en ekstra plass, bare den er betalt for ordentlig. Så siden oppsettet blir slik på spacesaveren: Adrian -> Meg -> Viktor -> 'lagringsplass' Så da endte det opp med at vi betalte ca 220kr hver, og da skal vi 3 bruke den plassen som en lagringsplass for tingene våre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det er lov til å ha en ekstra plass, bare den er betalt for ordentlig.Så siden oppsettet blir slik på spacesaveren: Adrian -> Meg -> Viktor -> 'lagringsplass' Så da endte det opp med at vi betalte ca 220kr hver, og da skal vi 3 bruke den plassen som en lagringsplass for tingene våre. 5708225[/snapback] hehe i fjor satt var 5 stk på 7 plasser det var digg, de andre som skulle ha plassene kom ikke Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) er det noen som bestilte ptn-kort samtidig som biletten? fått det ennå? Endret 6. mars 2006 av .com Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 er det noen som bestilte ptn-kort samtidig som biletten? fått det ennå? 5712643[/snapback] Jeg gjorde det. Men har ikke fått det ennå Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 da er det vel bare å fortsette å vente Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Tonio: Du må høre med Daniel, han har oversikten over hvem som er med og ikke. Såvidt jeg husker hadde hun ikke valgt han som seater når vi skulle plassere folk. 5708184[/snapback] Hun var plassert, men etter helgen med dere kom jeg en helt annen plass og hun var ingen steder. Lenke til kommentar
maze Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jepp jepp.. dagene går stadig nærmere TG 06 Og for utolmodige sjeler som meg selv laget jeg en nedtelling i full fart. Sånn at jeg vet nøyaktig hvor lenge jeg må vente.. hehe. TG 06 Nedtelling. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jepp jepp.. dagene går stadig nærmere TG 06Og for utolmodige sjeler som meg selv laget jeg en nedtelling i full fart. Sånn at jeg vet nøyaktig hvor lenge jeg må vente.. hehe. TG 06 Nedtelling. 5735796[/snapback] Utrolig fett Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Likte bedre nedtelling som kenneth lagde til hw.no filmen. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Likte bedre nedtelling som kenneth lagde til hw.no filmen. 5738078[/snapback] vær sin smak... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 *sette TG06 telleren som startside* jeg har også bestilt PTN card by mail... noen som vet når det kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 PTN kortene skulle komme en gang i februar tror jeg. Har ikke fått de jeg bestilte enda. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Nei det har ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Da har Gathering.org fått nytt utseende. Passe spenstig, men bra vil jeg si. "The Dark Side of Pluto" er årets slagord. Pretty cool. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Nah, drit i PTN kort og bruk heller VISA Har gjort det de siste årene og fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 hva med oss som ikke er gamle nok til og bruke VISA da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg