Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Det var vel flere enn to. Og så var det jo egne jente og guttegarderober-

En gymdysj er det vel riktig å kalle det.

Ja, vi bygger en sammen vi hvis det trengs. Designet mitt kan utvides i bredden uten store problem. Mulig vi må legge inn en støttebjelke midt på, men det er alt. Og btw; Peter med en T ;)

Tonio: Du må høre med Daniel, han har oversikten over hvem som er med og ikke. Såvidt jeg husker hadde hun ikke valgt han som seater når vi skulle plassere folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva syns du da? Skal jeg selge plassen, eller skal jeg beholde den selv? Om jeg selger den til noen andre, blir det jo litt styring med plassene kanskje. Og hvis jeg ikke selger den er det jo litt bortkastede penger... Hvis vi da ikke lager det slik som scotty gjorde og du er villig til å betale meg 300kroner for plassen :innocent:

Er det forresten lov med ekstra plass Kenneth? slik Patrick spør om?

Huff, nei, nå må jeg løpe til bussen!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Det er lov til å ha en ekstra plass, bare den er betalt for ordentlig.

Så siden oppsettet blir slik på spacesaveren:

Adrian -> Meg -> Viktor -> 'lagringsplass'

Så da endte det opp med at vi betalte ca 220kr hver, og da skal vi 3 bruke den plassen som en lagringsplass for tingene våre.

Lenke til kommentar
Det er lov til å ha en ekstra plass, bare den er betalt for ordentlig.

Så siden oppsettet blir slik på spacesaveren:

Adrian -> Meg -> Viktor -> 'lagringsplass'

Så da endte det opp med at vi betalte ca 220kr hver, og da skal vi 3 bruke den plassen som en lagringsplass for tingene våre.

5708225[/snapback]

hehe i fjor satt var 5 stk på 7 plasser det var digg, de andre som skulle ha plassene kom ikke :dontgetit::p

Lenke til kommentar
Tonio: Du må høre med Daniel, han har oversikten over hvem som er med og ikke. Såvidt jeg husker hadde hun ikke valgt han som seater når vi skulle plassere folk.

5708184[/snapback]

Hun var plassert, men etter helgen med dere kom jeg en helt annen plass og hun var ingen steder.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...