Kenneth Dammyr Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 har sett at jeg å mine venner har fått ye plasser nå, er dette sånn det blir, eller kan det bli flere endringer? 5654977[/snapback] De forrige plassene var bare for å holde av plasser. Det er slik det er nå det blir. Med mindre noen faller fra osv. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det er slik det er nå det blir. Med mindre noen faller fra osv.5655809[/snapback] Ja, hvor er Ronja? Jeg vil ikke sitte uten henne, trenger hun og TLZ. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) har sett at jeg å mine venner har fått ye plasser nå, er dette sånn det blir, eller kan det bli flere endringer? 5654977[/snapback] De forrige plassene var bare for å holde av plasser. Det er slik det er nå det blir. Med mindre noen faller fra osv. 5655809[/snapback] Vil bare si at det er en kamerat som er med på rekka(som er meldt på) og skal/må sitte hvedsiden av meg og ThaMezzy. Dette er pga spacesaver over 4 plasser. [ThaMezzy -> Meg -> "kameraten" -> "lagringsplass"] Ville bare nevne det til deg, Danielsn vet det allerede. Endret 24. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Tonio: Såvidt jeg husker hadde hun ikke valgt oss som seater. _Scotty_: Vil du nevne ting til meg er ikke dette en kanal du gjør det i Det gjelder egentlig alle; send slikt til [email protected] Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) _Scotty_: Vil du nevne ting til meg er ikke dette en kanal du gjør det i Det gjelder egentlig alle; send slikt til [email protected] 5657893[/snapback] å, beklager. Visste ikke at det var en mail man kunne sende slikt til. Nå er det foresten 45dager og 1096timer igjen til tg Endret 25. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Nå er det foresten 45dager og 1096timer igjen til tg 5663215[/snapback] Cheers to that! Endret 25. februar 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
.com Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 blir det noen hw t-skjorter i år? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 blir det noen hw t-skjorter i år? 5665978[/snapback] Det har ikke vært snakk om noe slikt i år. Og jeg har sett lite aktivitet fra Techpoint(han som ordna det i fjor), så jeg tviler på at det blir noe av. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 The people want shirts! Give the people what they want! Give the people shirts! Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 The people want shirts! Give the people what they want! Give the people shirts! wink.gif Word!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det er slik det er nå det blir. Med mindre noen faller fra osv.5655809[/snapback] Ja, hvor er Ronja? Jeg vil ikke sitte uten henne, trenger hun og TLZ. 5656619[/snapback] Da ser det mørkt ut for deg... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Tonio: Såvidt jeg husker hadde hun ikke valgt oss som seater.5657893[/snapback] Da er det jo litt pussig at hun var seatet tidligere, eller hva? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 ser at jeg og en kamerat har blitt satt på sette 69-70 rad 37. kan noen bekrefte at dette er på hw rekka? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Da er alt i boks for meg, Begge billettene er i hus og plassene er reservert Takk til Xell og B-Real (synd at du ikke kan komme). Iår er det 9 år siden førstegang jeg var på TG Lenke til kommentar
maze Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vi har tegnet hylle.. Hylla blir fin. Her er en tegning av hylla. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Vi har tegnet hylle..Hylla blir fin. Her er en tegning av hylla. *bilde* 5681152[/snapback] Morsomt å tegne hylle ja Får vel komme med mitt bidrag til hylle. ..Og forhåpentligvis så er dette siste 'update', så den skal se slik ut når den er ferdig.(med unntak hengsler, skruer her og der osv..) Får også annonsere litt på 'Pakkeliste til The-Gathering', så alle får med seg den. Mvh Scotty Endret 28. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vi har tegnet hylle..Hylla blir fin. Her er en tegning av hylla. *bilde* 5681152[/snapback] Morsomt å tegne hylle ja Får vel komme med mitt bidrag til hylle. ..Og forhåpentligvis så er dette siste 'update', så den skal se slik ut når den er ferdig.(med unntak hengsler, skruer her og der osv..) Får også annonsere litt på 'Pakkeliste til The-Gathering', så alle får med seg den. Mvh Scotty 5681191[/snapback] Ser bra ut detta gitt får se på onkelig om det blir like bra --------------- Jøss.. litt liv i maze og jo.. lenge siden jeg har sett Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hum, hallo? Ronja er fortsatt ikke med, og jeg vet hun var tidligere. Hvorfor er hun ikke der nå? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hvordan er det med dusjer der? Mange dusjer, få dusjer, lite brukt, mye brukt, kabinettdusjer, "gymdusjer" (hva heter egentlig dusjer, der mange dusjer sammen igjen?), gode dusjer, stinkende dusjer, eller hva? @Kennethdammyr: Var det slik at du kunne fikse så jeg fikk en spacesaver med dere? @Scotty: Hvorfor står det ikke en PC i den ene plassen? Har dere kjøpt en ekstra plass for å få spacesaveren enda bedre? @Kennethdammyr: Du lager ikke en spacesaver til andre enn deg og Petter akkurat nå? For hvis jeg ikke får med en venn, kan jo vi ta omtrent det samme designet som scotty om han synes det er greit, så har vi ekstra plass Endret 6. mars 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hvordan er det med dusjer der? Mange dusjer, få dusjer, lite brukt, mye brukt, kabinettdusjer, "gymdusjer" (hva heter egentlig dusjer, der mange dusjer sammen igjen?), gode dusjer, stinkende dusjer, eller hva? Det er 2 dusjgarderober der tror jeg, med 8 dusjer i hver eler noe sånt. Det var ikke så mange som brukte de så ofte, så de var fine de. Endret 6. mars 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg