Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

ser ikke veldig lyst ut for at wlans-venner får lov av tg og sett opp wlan.

 

Det er ikke sikkert de er så begeistret for det nei..

 

Men et blir jo satt opp wlan i hallen av de selv da x]

 

jeg fant nettverket til det teltet med hengekøyer fra der jeg satt x]

5510877[/snapback]

 

det som tg satt opp i fjord. var ikke mye. det funka for dem som satt ca 10-15m fra der dem var.

i fjord så var det wlans-venner som hadde resten av wlanet, og tviler på tg crew prioritere wlan.

tg har prøvd før og satt opp wlan før og det funka ikke.

 

Hvis tg crew skal ha wlan blir det nok like bra som lan'et :-)

men får nok svar en av dagen hva det blir til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvor man kan skaffe noen høytalere som kan spille relativt høyt til en billig penge?

 

Selv har jeg et Altec Lansing 4.1 400w data annlegg, men det er nesten for fint for å sprenge på tg...

 

Anyone?

5541382[/snapback]

Hva med noe Cerwin Vega med passende forsterkere etc..? Hva det bil koste vet jeg ikke da.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor man kan skaffe noen høytalere som kan spille relativt høyt til en billig penge?

 

Selv har jeg et Altec Lansing 4.1 400w data annlegg, men det er nesten for fint for å sprenge på tg...

 

Anyone?

5541382[/snapback]

Hva med noe Cerwin Vega med passende forsterkere etc..? Hva det bil koste vet jeg ikke da.

5541427[/snapback]

 

 

han som spurte hadde visst som mål å sprenge anlegg på tg.. du får nok ikke sprengt skikkelige Cerw før det enten er svart eller noen har kuttet ledningen din :p

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor man kan skaffe noen høytalere som kan spille relativt høyt til en billig penge?

 

Selv har jeg et Altec Lansing 4.1 400w data annlegg, men det er nesten for fint for å sprenge på tg...

 

Anyone?

5541382[/snapback]

Beklager, men jeg vil ikke hjelpe deg å lydforurense TG enda mer.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor man kan skaffe noen høytalere som kan spille relativt høyt til en billig penge?

 

Selv har jeg et Altec Lansing 4.1 400w data annlegg, men det er nesten for fint for å sprenge på tg...

 

Anyone?

5541382[/snapback]

Beklager, men jeg vil ikke hjelpe deg å lydforurense TG enda mer.

5544268[/snapback]

 

Tror ikke du vil merke forskjellen uansett i all støyen!

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor man kan skaffe noen høytalere som kan spille relativt høyt til en billig penge?

 

Selv har jeg et Altec Lansing 4.1 400w data annlegg, men det er nesten for fint for å sprenge på tg...

 

Anyone?

5541382[/snapback]

Beklager, men jeg vil ikke hjelpe deg å lydforurense TG enda mer.

5544268[/snapback]

Yeah, la oss få enda en ja/nei diskusjon! Du er vel en av de som vil ha et TG i total stillhet? *kremte noe om oslolan* ....

 

jeeez, TG er ikke TG uten musikk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...