Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, det tviler jeg ikke på :p

Hva er det som er mest lett å lage på TG da egentlig?

Tenker i forhold til hvor lett tilgjengelig hjelpemidler er osv.

Snakker da seff ikke om Rett i Koppen og Nudler etc. ;)

5487497[/snapback]

Uncle Bens Expressris Basmati med Uncle Bens Tikka Masala :) Det er snadder, ikke så dyrt og kan varmes i microen :D

Lenke til kommentar

Eller så kan man bare spise ett måltid om dagen, og da tar man "spis så mye du vil" på en av pizzarestaurantene. Resten av dagen går det i snacks og koffeintilskudd av diverse sorter. Eventuelt kan litt nudler varmes opp som frokost. En usun livsstil, og dere får sikkert både mødre, bestemødre og eventuelle svigermødre på nakken, men det er godt. :wee:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
sånne skru klemme greier man bruker for å holde fast trebiter som man limer sammen bør vel passe ypperlig til det

5492961[/snapback]

du har et godt poeng der...

Disse hos clas ohlson så jo genial ut til bruket, og bare 19 kr stk for de små, og 39 for de store... hmm... ikke dumt.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ang Seater og HW rekka. Når er "fristen" for dette?

Jobber med å skaffe biletter og overtale en kamerat. Kan jo ikke svikte HW rekka.

5488742[/snapback]

Jeg veit ikke så veldig mye mere enn dere.. Jeg sendte mail å spurte, og fikk som svar at det bare var å vente, så skulle det komme mail etc.

Her er info om seating: http://gathering.org/tg06/seating

og til tg-sida:

http://gathering.org

Lenke til kommentar
Note: You have a ticket that isn't being used to to reserve a seat, this means that the ticket allows access, but there will not be a seat reserved for the ticket user

hva betyr dette?

5498989[/snapback]

At du går til feil sted.

"Din konto" -> Trykk på billett-nummer -> "Pick new seater" -> Søk på "danielsn" og trykk på han.

Lenke til kommentar

ser ikke veldig lyst ut for at wlans-venner får lov av tg og sett opp wlan.

foresten jeg har 5billeter hvis noen vil kjøpe(normal pris+ptn,alle på enn gang), send en pm hvis intresert.

hvis noen ønsker at det skal bli wlan på tg så må dere si fra til tg folka, siden nå ser det ikke veldig lyst ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Bare tenkte på noe. Hva kommer det av at vi skriker arne på TG? :p

Mvh. Lasse

5510759[/snapback]

Vi gjør ikke det, bare noen andre idioter. :)

Lenke til kommentar
Selge tilbake til partyticket er en fin ting å gjøre!

5511394[/snapback]

Får man tilbake ALLE penga da?

5511423[/snapback]

Nei, du får ikke tilbake avgiften du har betalt til PTN. Så vidt jeg husker er denne på 30 kroner, så det er ikke helt det store tapet.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...