Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Hehe, ja. I fjor så gikk det helt greit å få seg ok plasser. Men da valgte jeg jo plasser for bare meg og en til.

I år blir problemet å få tak i biletter. Har bestilt 4 billetter, men det er 267 folk i kø foran meg. Tror dere jeg får tak i 4 stk?

5449822[/snapback]

Mange av de i køen er garantert folk som har bestilt biletter fra før, siden man blir satt opp igjen automatisk... og jeg tror ikke det er mange % av de som bestiller igjen :) Så du får nok bare håpe du har kommet bak en gjeng med slike folk, og da vil du nesten garantert klare å få tak i :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kanksje, du kan jo bare stille deg i kø, så får du se. :)

Selv er jeg nr. 219 i kø nå for å få kjøpt 4 billetter.

Lenke til kommentar

Du kan jo ikke bestille enda.

Siden det er utsolgt, men så kommer disse som vil selge bilettene sine tilbake. Da blir det ikke utsolgt, men det kan ta sin tid.

Biletter kan man ikke kjøpe i vikingskipet nei.

Scotty

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvor og når kommer seatingen?

Er det lett å ordne slik at man sitter ved siden av folk man kjenner?

(Sorry hvis det har blitt spurt om før)

5462722[/snapback]

Det er en god stund til, men det er ikke bestemt noen dato enda. Blir vel et par uker før TG starter. Hvis man er bare 2stk. er det veldig enkelt å få plass ved siden av hverandre, går nok greit med flere også.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ikke lov med peltierkjøling hvis det er tilkoblet pc'en? Hvis det er det er det i så fall en veldig idiotisk regel!

5476356[/snapback]

Nei, det er ikke idiotisk. Strømnettet til hallen har i flere år ligget ved bristepunktet, og noe av problemet er kjøleskap (uansett om de får strømmen fra PC-en eller fra egen stikkontakt).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hvis peltier kjøleskapet går på batterier da... kan jeg ta med det da?

5478497[/snapback]

Joda, men det batteriet vil tømmes rimelig kjapt, og hvordan vil du lade det? (Ta med et lass bilbatterier? :D )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...