Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Fikk ikke lov a muttær'n til å bestille til andre en meg selv.

Selvsagt vet jeg hva TG er, det er et "sosilat" data treff der ca. 5000 personer sitter i Vikingskipet på Hamar å spiller Pc i 5 dager (påsken).

Men sålenge det er første gangen min så ønsker jeg bare litt mer detaljer info, og også en bekreftelse på hva jeg burde ta med meg osv...

5444242[/snapback]

Ja, okey, var kanskje litt røff under kniven der. Beklager det..

Men da kan du jo vente til årets side blir lagt ut, eller se på fjorårets.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å låne nettverkkort, og kabel?

Jeg trenger et Gigabite nettverkkort (har bare 10/100) og jeg trenger CAT: 6 kabel (har bare korte CAT: 5 kabler)

Og man får internett tilgang der ikke sant? Ikke bare nettverk mellom hverandre?

EDIT:

Hva med Gigabite Switch? Vil man få tilgang til det? Eller må man ha med selv?

Jeg prøver å komme meg inn på Hardware rekkas, Gigabite gruppe. Men jeg er nok dessverre for sent ute.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Men Gigabite kort trenger jeg. Har noen noe tips på hvilken jeg burde skaffe meg?

Her på Komplett: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10286

Så varierer prisene på Gigabite kort fra 195 -- 5'500kr. Hva er forskjellen på det billige og de dyre? Hva burde jeg ha?

PS: Det er Gigabite Switcher vi for tilgang på der ikke sant? Og det er 100% at jeg for en uansett, ville vært litt kjipt å ikke hat noe nettverk på TG :!: )

EDIT:

Hvor lang kabel trenger jeg? Hvor lang burde jeg ha?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

I fjor satt jeg rett ved siden av en switch og kunne klart meg med en halv meter, men du bør helst ha en over 5m, det går også an å kjøpe kabler der. Vi får vel Gigabit internett der, vet ikke om det er 1, 2 eller mer.

Har forresten fått tilgang til shoppen nå, men vet ikke om jeg skal kjøpe 2, 3 eller 4 biletter! Finner det ut i morgen.

Så kan jeg da si at jeg skal ha 4 biletter, og så velge å bare betale for 2 når det er biletter ledig? :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
I fjor satt jeg rett ved siden av en switch og kunne klart meg med en halv meter, men er greit å ha en 5m hvertfall, det går også an å kjøpe kabler der. Vi får vel Gigabit internett der, vet ikke om det er 1, 2 eller mer.

Har forresten fått tilgang til shoppen nå, men vet ikke om jeg skal kjøpe 2, 3 eller 4 biletter! Finner det ut i morgen.

Så kan jeg da si at jeg skal ha 4 biletter, og så velge å bare betale for 2 når det er biletter ledig?  :hmm:

5444636[/snapback]

Mye feil her...

Mulig det holder med 5m ledning, men ikke kortere!

Det er langt fra 1gbit linje. 2 er latterlig høyt. Det er vanlig 100mb/s linje. Hvor mye du får opp til internett vet jeg ikke, men det er ihvertfall ikke mer.

Og, sikker på at det er flere billetter igjen? Det stod nemlig utsolgt sist jeg sjekka...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, ja. Ble litt feil. Tror de hadde Gigabitnett der i fjor, men det blir jo selvfølgelig ikke så raskt når man fordeler der på nesten 6000 personer. :)

Jeg vet at det er utsolgt, men jeg lurte på om jeg måtte betale nå hvis jeg stiller meg i kø for å få 4 biletter, eller at jeg betaler når det er biletter ledig og om jeg da kan velge å betale bare for 2?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kom vist ikke helt, mener ikke lokalnett nei, men internett inn/ut fra Vikingskipet. :) Er forresten en tråd om det her.

Da har jeg forresten stilt meg i kø for å få 4 biletter, er nr. 267 så for øyeblikket ser det ikke så lyst ut...

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, ja. I fjor så gikk det helt greit å få seg ok plasser. Men da valgte jeg jo plasser for bare meg og en til.

I år blir problemet å få tak i biletter. Har bestilt 4 billetter, men det er 267 folk i kø foran meg. Tror dere jeg får tak i 4 stk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...