Nitrius Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) cl_updaterate 30 cl_cmdrate 30 cl_rate 20000 rate 25000 Har en 512/512 linje fra catch, vis det hjelper. Ser de ratsene fine ut? og en ting til folk "lagger" på en måte, ikke meg selv men folk rundt meg, har fint ping og fin FPS, hva er det som gjør at dette skjer igjen? har skjedd før men det var bare en liten console kommando som jeg hadde brukt eller noe... Edit: Fikk ordnet det "lagge" problemet igjen, var jeg som hadde sniket inn en kommando som ikke skulle være der ja. Endret 11. august 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 cl_updaterate 30cl_cmdrate 30 cl_rate 20000 rate 25000 Har en 512/512 linje fra catch, vis det hjelper. Ser de ratsene fine ut? og en ting til folk "lagger" på en måte, ikke meg selv men folk rundt meg, har fint ping og fin FPS, hva er det som gjør at dette skjer igjen? har skjedd før men det var bare en liten console kommando som jeg hadde brukt eller noe... Edit: Fikk ordnet det "lagge" problemet igjen, var jeg som hadde sniket inn en kommando som ikke skulle være der ja. Hvilken commando var det da? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Tror det var cl_interp og cl_interpolate. Endret 12. august 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå