Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Da kan jeg informere at i det siste har titlene i kjøp og salg vært bedre enn på lenge. Dermed har det ikke vært så mye stenging fra vår side i det siste. Virker altså som oppmerksomheten og tiltakene som er gjort i det siste bærer frukter. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 jeg ser at det blir (ofte) gitt en liten "heads up" 12-24 timer før posten stenges, det er fint! eneste problemet er: Tenkt situasjon: Jeg er relativt ny på dette med pc'er, og har tilgang til pc via skolen 2 ganger i uken. Jeg lager en tråd på det aktuelle fora og bruker en tittel som ikke er i hht. rettningslinjene. Da jeg kommer tilbake 2-3 dager senere er tråden stengt, uten å kjenne forumet godt nok til å sende moderator en PM. HVA GJØR JEG???? Er det en mulighet at moderatorene ser om brukeren har vært online fra advarselen ble gitt til man planlegger å stenge tråden, og hvis det ikke er tilfelle venter med å stenge tråden til brukeren faktisk har vært online? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 QUOTE (Cilleron @ 16/08/2005 : 21:35) Jeg lager en tråd på det aktuelle fora og bruker en tittel som ikke er i hht. rettningslinjene. Da jeg kommer tilbake 2-3 dager senere er tråden stengt, uten å kjenne forumet godt nok til å sende moderator en PM. HVA GJØR JEG???? Tough luck, bedre lykke neste gang, osv. Du lager en ny tråd som *er* i henhold til retningslinjene. Fordelen med at du har fått den første tråden stengt er at det neppe skjer igjen... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg pleier å vente til trådstarter har vært innom tråden. Det synes hvis vedkommende har postet en ny post. Noe de som regel gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg