Lyngstad Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hei! Nå har jeg sliti en god stund med forsøk på å installere bårde Win98 og WinME på mitt nye oppsett som er ; Hovedkort - MSI K8N Diamond SLI 939 CPU - AMD Athlon 64, 3700+ San Diego HDD - Seagate Barracuda 160GB GPU - Gainward GeForce 7800GTX problemet mitt er at når jeg installerer OS og skal boote opp kommer det bluescreen som påstår at DUAL PCI IDE Kontroller med 32-bit støttes ikke, noe som tydeligvis har gjort at CD-ROMen nekter og fungere i Windows, alt kjører helt fint i BIOS, men klikker i forsøk på å installere OS. Jeg har klart å ødelegge WinXP plata mi så jeg må bruke noe annet midlertidig. Er det noen som har den fjerneste anelse om åssen jeg kan fikse dette? På forhånd takk! Endret 11. august 2005 av Lyngstad Lenke til kommentar
microne Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) 0 peiling på 64-bits system egentlig.. da jeg ikke har investert i det enda (venter på Vista) Men kanskje det går ann å bytte om bit-hastigheten på prosessoren til 32-bit i Bios'en? Sikkert laaangt ute nå, men verdt et forsøk Endret 12. august 2005 av microne Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tviler på at win98 og winme støtter det nye hovedkortet Hvist du har kjøpt xp en gang og har lisens på det kan du låne noen andre sin xp cd eller laste ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå