TheBoz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Har fått det til nå. Fant ut at jeg måtte trykke Save all for å lagre instillingene permanent. Jeg slo av brannmuren med programmet firewalltool.exe som jeg fant en link til på telenor sine sider. Da fungerer ping, og jeg fant også ut at port 80 var åpen ut mot nettet så det går ikke ann å forwarde den. Forwardet heller port 88 så fungerer det helt ypperlig. Men tror uansett jeg kommer til å bytte ut routeren med en DrayTek router med integrert modem når jeg får råd til det. Ops, trykka vist edit i steden for Quote jeg... ehmm.. Surrekoppen meg. Endret 13. august 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg slet med det samme problemet (ikke samme port, men anyway) jeg lastet ned noe som het nat mananger eller no fra nettsiden deres. Jeg har ikke funnet det igjen, og jeg har filene her, så jeg kan vel slenge dem opp på en ftp server, men det beste hadde hvert om du kunne finne det selv. Lastet også ned noe som het dr. speedtouch som hjalp meg ganske mye når alt pcutstyret gikk i dass etter et par lynnedslag. Finner du det ikke etter litt leting på nettsiden deres, send en pm og så skal jeg laste det opp for deg. Buffaloboy Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Har sendt deg en PM. Utrolig dårlig at et modem ikke klarer portforwarding på en ok måte via web grensesnittet. Fant ut hvorfor det ikke ble lagra, måtte klikke på save all for å gjøre endringene permanente. Endret 11. august 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
Qwem Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ting som ofte funker er å sette opp alt, trykke på save all, og så faktisk starte modemet på nytt. Virker som om den ikke helt klarer å dra seg opp med nye innstillinger for fw underveis. Så sett opp alt, lagre, og så trekk ut strømmen og fyr opp igjen Lenke til kommentar
Manders Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Det har kommet en ny firmware som kan kanskje være verdt å sjekke ut? sjekk forumet her Endret 12. august 2005 av Manders Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Det har kommet en ny firmware som kan kanskje være verdt å sjekke ut? sjekk forumet her Er det helt problemfritt å oppgradere et modem jeg fikk fra Telenor? Vil instillingene som telenor har gjort bli liggende så jeg slipper å gjøre noe spesielt mye konfigurering? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 0 problem å oppgradere speedtouch 510i Sjekk DENNE tråden for mere info :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå