Hayer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei til alle som leser dette å hjelper meg! :!: Jeg trenger en code(helst en ferdig fil som noen har lik til) som lar meg lage/designe ett chaterom og en gjestebok til hjemme-siden min! Takk for at jeg fikk snakke! Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Et ferdig skript finner du sansyneligvis like lett som oss, ved f.eks et enkelt Google-søk. Eventuelt kan du se om du finner noe på Hotscripts. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har nå søkt endel etter et web-chatte rom programm som bruker irc nettverket. Har bare funne script som lager sin egen sørver... Noen som kan hjelpe meg? Ser helst at det tar i bruk php, ettersom det er det eneste jeg får til å funke (php, mysql etc) Lenke til kommentar
resol Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 finnes ihvertfall drøssevis av java-irc-klienter..bare å søke det java ircklient! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Må nok bruke en applet ja, det er det mest logiske. Php har ikke funksjonalitet som egner seg til slikt. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Alright. Fant et par, men de var proppet med lenker og reklame... Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Freewebs.com har en Java Chat greie. Og her er en gjestebok som fungerer kunn på Linux servere: http://www.itpays.no/support/lastned/ Har ikke prøvd noen av delene og disse greiene var de første jeg fant med Google så det finnes sikkert mange andre som er mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå