tinsley Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei! Noen som vet hvor i Norge man får kjøpt sykkelhjul i størrelse 26" med 4 eiker eller mindre? Det skal sitte Maxis Xenith 1.5 slicks på dem etterhvert. Takker Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kontakt bikes and boards, de kan kanskje bygge et hjul, eller gi deg en nettside eller noe. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Prøvde BAB men de trodde ikke de fantes lengre. Jeg vet de lages og selges i stor stil i USA men det blir litt dyrt å sende dem over hit... Lenke til kommentar
morfin Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Slike du tenker på? De er sikkert jævlig dyre. edit: Porsgrunn sykkel importerer hed, du kan jo spørre dem. Endret 19. august 2005 av morfin Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Takk for tipset! De var jo drit lekre!! Det er sånne jeg tenker på ja. Men er ikke de der til racer? Synes de så så smale ut. Endret 20. august 2005 av tinsley Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 HED er for racer ja. Hadde aldri sett MTB med 4eiker før lørdag (birken). Der var det en på en G.Fisher fulldemper som hadde hjul med 4 eiker, såg ut som en månebil spør du meg :-) Brukes ikke dette bare i tempo da? Trodde poenget var å minske luftmotstanden, og de sier vel grensen går med ca 50km/t. (4 eiker veier mer enn 12) Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Den sykkel vitenskaplige effekten kan jeg ikke si noe om, eneste jeg vet er at det ser råtøft ut. Det er derfor jeg skal ha dem... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Slike hjul på mtb er bare tull! De er svindyre og heller ikke særlig "brukbare". Ødelegger du noe klarer du ikke å gjøre noe selv nesten. Kan ikke tenke meg ar vekta er så lav heller. Slike hjul er bedre der det er om å gjøre å komme seg unna luftmotstanden, og det er ikke det som er høyest prioritert på mtb. (Ser at du skal ha på slicks, men allikevel). Kjøp heller et skikkelig hjulsett, American Classic 350, Mavic Crossmax SL eller Shimano XTR! Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Som jeg sa tidligere så vet jeg at det ikke funker å ha slike dekk på Mtb. Men jeg synes det ser stilig ut. Hvis jeg første skal bruke penger på et skikkelig hjulsett kan jeg jo likesågodt kjøpe de dekkene jeg vil ha. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) .....de dekkene jeg vil ha. Det er jo ikke dekk det er snakk om her? Endret 25. august 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Ikke dekk men felger. Herregud du skjønte hva jeg mente... Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Slike hjul går vel i stykker ganske fort og kan ikke akkurat være stive heller med så få eiker Men har ikke shimano noen med veldig få eiker? Shimano, WH-M540, riktignok 8 eiker, men vet ikke om noen med færre. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Jeg har sett sykler med slike hjulsett og som har fungeret! Men vinninga går opp i spinninga! Eneste du tjener er at det er mindre luftmotstand i slike hjul, men de er tyngre pluss at de er mye vanskeligere å gjøre noe med om du får trøbbel. Anbefale deg å ta en tur til nærmeste butikk som har mavic. Crossmax SL hjulene synes jeg ser mye bedre ut enn slike hjul som du tenker på, men det er bare meg da. Shimano WH 570 er og et alternativ ja, vet av et shinano hjul til og som jeg nesten kjøpte, men husker ikke hva de het. Jeg kjøpte de ikke av den enkle grunn at jeg syntes de veide for mye Hjulene jeg har nå veier ca. 3-400 gram mindre enn de. Edit: Ellers har vel og Shimano xtr hjulene 16 eiker eller noe sånt.. Endret 26. august 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
beast666 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei! Noen som vet hvor i Norge man får kjøpt sykkelhjul i størrelse 26" med 4 eiker eller mindre? Det skal sitte Maxis Xenith 1.5 slicks på dem etterhvert. Takker 4648957[/snapback] Har du fått tak i hjul? Kan få tak i Spengle MTB hjul. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Har ikke fått tak i hjul ennå, men nå bor jeg i Køben og da blir det litt stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå