royale Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Anmeldelse av One Piece-serien på The Bonnie Situation. Helt enige med de folka! One Piece er bare konge! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jævlig irriterende att de ikke har fjernet de Japanske beskrivende ordene i bok 3. I bok 1 og 2 klarte de å fjerne de Japanske krasj, bang, svisj og ikke minst ta-daaa..., men i den tredje boken har det bare lagt til de norske beskrivende ordene over de Japanske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Anmeldelse av One Piece-serien på The Bonnie Situation. Helt enige med de folka! One Piece er bare konge! Oss altså Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ja! Jeg er også fan! Har bare lest de to første bøkene i serien da, hvorav jeg syntes den første var bedre enn nummer 2! Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Anmeldelse av One Piece-serien på The Bonnie Situation. Helt enige med de folka! One Piece er bare konge! Oss altså ja Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Oj, har helt glemt one piece jeg, vært mye styr med skole de siste ukene, det er ikke for sent å skaffe seg 3ern enda vel? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oj, har helt glemt one piece jeg, vært mye styr med skole de siste ukene, det er ikke for sent å skaffe seg 3ern enda vel? Tror ikke det, neste bok(4) kommer den fjerde neste måned. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jaja... Bok #4 er ute. Liker dere usopp? Jeg syns han er en feig dritt. Blir bare irritert av ham. En ting jeg syns kan være litt tam, er at det virker som det er ganske lite histore for hver gang/bok. Jeg syns kampen mellom Ruffy og Buggy var uendelig langdryg! Spørsmål til ctv: Tilsvarer en episode one-piece, en bok one-piece? Og hvor lenge varer en episode? Og er du sikker på at det er lovlig å nedlaste om man eier one-piece materiale? Vet du hvorfor Steina ble utestengt i den andre one-piece tråden? Har de to forrige spørsmålene en forbindelse med hverandre? Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Spørsmål til ctv:Tilsvarer en episode one-piece, en bok one-piece? Og hvor lenge varer en episode? Og er du sikker på at det er lovlig å nedlaste om man eier one-piece materiale? Vet du hvorfor Steina ble utestengt i den andre one-piece tråden? Har de to forrige spørsmålene en forbindelse med hverandre? Tilsvarer en episode one-piece, en bok one-piece? En bok tilsvarer rundt 4-5 episoder, nå har jeg bare lest 2 da. Og hvor lenge varer en episode? ca 25 min, 6 min intro og ending. Og er du sikker på at det er lovlig å nedlaste om man eier one-piece materiale? jepp, er det samme som det er med naruto. Vet du hvorfor Steina ble utestengt i den andre one-piece tråden? ga tips til hvordan man kunne laste ned torrents og warez. Har de to forrige spørsmålene en forbindelse med hverandre? nei. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hvordan leses disse bøkene? det er jo helt opp ned og masse tull og vas.. fikk ei sånn bok i pondus tror jeg, skulle gjæerne lest den Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hvordan leses disse bøkene?det er jo helt opp ned og masse tull og vas.. fikk ei sånn bok i pondus tror jeg, skulle gjæerne lest den 5231863[/snapback] Tror det står beskrevet i boken "bak". Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hvordan leses disse bøkene?det er jo helt opp ned og masse tull og vas.. fikk ei sånn bok i pondus tror jeg, skulle gjæerne lest den 5231863[/snapback] Tror det står beskrevet i boken "bak". 5236204[/snapback] HEHE :!: Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hvor mange bøker har kommet ut på norsk til nå? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Seks eller syv. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Seks eller syv. 5247656[/snapback] Jeg kjøpte nettop nr. 6 men det kommer vel straks en til. ONE PIECE RULER¨ Måtte bare få det ut Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har bare lest et par av pocketbøkene, men sett mesteparten av anime serien. Genial serie. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har bare lest et par av pocketbøkene, men sett mesteparten av anime serien.Genial serie. 5323844[/snapback] Har ikke hørt om serien en gang, men når jeg tengker etter så tror jeg ikke jeg kommer til å se den med det første. Har ikke lyst til å se alle sammen i farge og høre stemmene deres. Men det kan jo endre seg. Var det engelsk tale eller japansk? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Japansk såklart. Stemmen til Luffy er så genial. Det er kanskje litt uvandt til å begynne med, men etterhvert så ser du hvorfor stemmene og alt passer så godt. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Bok nr. 10 er ute. Snart ett år siden den første kom. Hele denne boken er bare slossing på Arlong Park. Jeg syns reisingen og oppdagingen av nye ting er spennende, Så det plager meg at denne ene slosskampen spenner seg over hele tre bøker... minst. (den begynte i nr 9, og ble ikke ferdig iløpet av nr 10) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Bok nr. 10 er ute. Snart ett år siden den første kom. Hele denne boken er bare slossing på Arlong Park. Jeg syns reisingen og oppdagingen av nye ting er spennende, Så det plager meg at denne ene slosskampen spenner seg over hele tre bøker... minst. (den begynte i nr 9, og ble ikke ferdig iløpet av nr 10) 5836637[/snapback] Tusen, jævelig, takk! INGEN SPOILERE! I alle fall ikke uten spoiler tag (eller hva det nå heter). Skriv: [SPOILER] (Sett inn tekst her.) [/SPOILER] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå