Gå til innhold

Jente tlf med minnekort, pluss søt!

roxxx

Anbefalte innlegg

En venninne av meg ble frastjålet tlf og mp3 spilleren sin, og nå skal hun kjøpe nytt.

Jeg mener at hun likegreit kan kjøpe tlf med mp3 spiller, og eksternt minnekort, så slipper hun billigere unna.

Men, HVILKEN tlf kan hun kjøpe, den skal ha mp3 med minnekort, og i tillegg være søt,,,jenter altså.

Jeg vet ikke hva tlf som er på markedet, derfor folkens, kom med forslag! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En venninne av meg ble frastjålet tlf og mp3 spilleren sin, og nå skal hun kjøpe nytt.

Jeg mener at hun likegreit kan kjøpe tlf med mp3 spiller, og eksternt minnekort, så slipper hun billigere unna.

Men, HVILKEN tlf kan hun kjøpe, den skal ha mp3 med minnekort, og i tillegg være søt,,,jenter altså.

Jeg vet ikke hva tlf som er på markedet, derfor folkens, kom med forslag! :love:

nokia 6230i kan kansje være noe for henne.

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/07/15/437554.html

Lenke til kommentar

Man kan få søte deksler til 7610, den har også mp3-spilelr og mulighet for minnekort, men jeg har hørt at mp3-spilleren skal være på linje med en hakkete LP hørt gjennom en dobørste

Samsung kommer med en D500-lignende modell snart som er skikkelig lady, rosa med liksomdiamanter ;)

Ellers kan du modde en 6230i :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...