kalli Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) er det trygt å slette telenor's programvare? den som følgte med adsl pakka? Endret 11. august 2005 av kalli Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Ja, hvis det ikke dreier seg om antivirus/brannmur. Endret 11. august 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 instalerte den aldri jeg, og det funker fint for meg Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 ok, prøver å slette den jeg.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Så lenge du har en tilkobling satt opp skal det ikke være nødvendig med egen programvare. Dette gjelder hvertfall for XP, andre versjoner har jeg ikke erfaring med. Uansett er det ikke verre enn å legge det inn på nytt om det skulle bli problemer av slettingen. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trenger det ikke, men hvis modemet klikker så må du instalere den på nytt, for da må du legge inn brukernavn og passord på nytt, men så kan du slette den igjen Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 er det trygt å slette telenor's programvare?den som følgte med adsl pakka? Ja, så lenge det ikke dreier seg om oppkoblingsprogramvare for PPPoE. Merk at dette er innebygget i XP så du kan trygt fjerne all programvare. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har forsøkt å installere denne programvaren på 4 helt forskjellige PCer, men jeg har aldri klart å bli ferdig... Får en melding om at den ikke finner modemet et stykke uti installasjonen, men det er jo bare tøv. Ringte Telenor en gang, som ikke kunne si noe om hvorfor CDen ikke fungerte. Har bare konfigurert tilkoblingene manuelt, og ikke brukt CDen. (Og det var det Telenor sa jeg skulle gjøre også) Noen liker jo den der Online Start-saken som følger med, men til denne finner man installasjonsfilene på CDen. Vel, jeg har iallefall ikke brukt denne CDen, og jeg har aldri hatt noen problemer, så jeg tror nok ikke den er så nødvendig. Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå