cspace Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg trenger en ruter med QoS hvor jeg kan definere upload og download hastighet i kbps for hver IP adresse/Mac adresse. Jeg har nextgentel og ip-telefoni. Problemet er att folk laster ned og opp i max hastighet hele tiden. Noen som vet om en slik ruter og om jeg kan bruke en wlan ruter og koble den til en switch ettersom jeg ikke har wlan. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ville hørt på www.wlansupply.no hva de har å tilby. Du har ikke tenkt på netlimiter som et alternativ? Lenke til kommentar
cspace Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 har tenkt på det, men vil helst ha hardware. Prioritize Delay Sensitive Data opsjonen i NGT ruteren fungerer ikke med P2P programmer, i følge NGT. Men det er en annen funksjon som heter DiffServ, skal teste den. Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kjøp deg en WRT54G, og legg inn dd-wrt firmware. Bedre: innstaler SmoothWall eller ClarkConnect på en avdanka PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå