Avathar Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har nylig fått mitt lianli 6277B og er storfornøyd, bortsett fra det medfølgende frontdekselet til cd/dvd-rom. Problemet er når jeg skal ta inn igjen skuffen på dvd-rom'en min så stopper klaffen på frontdekselet skuffen. Jeg må derfor selv holde klaffen nede eller dytte den ned for at skuffen skal komme inn igjen. Er det noen som har en god løsning på dette? Det er ganske irriterende i lengden, når man må gjøre dette hver gang man bytter cd. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 kan ikke si at jeg har vært borti dette selv på mitt kabinett. Virker meget merkverdig uansett. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 har samme problemet jeg også!! trodde det bare var jeg som hadde gjort noe galt.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 kan dere slenge ut ett bilde som viser problemet? Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det ikkje bare å ta vekk dekselet da? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 har du tatt av den saken foran på selve CD-Rom drive? Lenke til kommentar
Avathar Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 har du tatt av den saken foran på selve CD-Rom drive? Har ikke tatt av den nei, men den er en del av hele skuffen og er ikke mulig å ta av ser det ut som. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Flytt dekselet på lian li kabinettet litt opp eller ned, det er mulig. hadde samme problemet selv. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Når jeg instalerte i mitt, så tok jeg bare av hele dekselet til dvd brennern, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå