Dan Hansen Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Er det noen her som har erfaringer med Windows2000 Small Business Server? Gode/dårlige erfaringer? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Tar meg den frihet å hente opp denne igjen, siden det ser ut som om de som kan vite noe om dette nok er på nå. Til alle dere andre beklager jeg :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Siden ingen svarte på dette innlegget gjorde jeg selv et forsøk på å skaffe meg nødvendig erfaring. Dessverre får jeg ikke installert siden installasjonsprogrammet ber om to! lisensnummer og cd-coveret inneholder bare ett! Uansett hvordan jeg vrir og vrenger på det blir det liksom feil. Noen andre som har opplevd akkurat dette? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hva om du hadde kontaktet MS, istedet for hittil å ha ventet i ~3 uker? :wink: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Fordi jeg ventet ikke 3 uker før jeg forsøkte å installere - og jeg har kontaktet Microsoft og har en dialog via epost - men det er så ulidelig tregt - så da tenkte jeg at jeg kunne jo spørre her også mens jeg venter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå