Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

sirene lyd fra abit nf7-s

Anbefalte innlegg

Holder på å bytte vifte på min gamle pc. Den har før vært vannkjølt. Bruker Glacial Cooling Fan Socket-A 19dB For All AMD CPU (Up To XP 3200+), men problemet er at det ikke ser ut som den får jevn kontakt med coren. Har mistanke om at vannblokka mi har presset ned putene som sitter på cpuen slik at kjøleribba på den nye vifta ikke ligger som den skal.. Noen som har opplevd noe liknende? Har 50 C ved idle i bios... hvis jeg lar den boote fra windows så går den ned før jeg får opp velkommen også får jeg en sirene lyd.. Har alldri fått en sån sirenelyd før når pcn skrudde seg av fordi jeg hadde glemt å skru på vannpumpa =D Men tror alikevel feilen må skyldes dårlig kontakt mellom kjøler og core. Kan jo eventuelt prøve å slipe ned litt på kanten av kjøleren (der hvor den skal ligge oppå den hvite forhøyde delen av socketen..). Uansett meget plagsomt.. Jeg tror heller ikke feilen skyldes kjølepasta har påført artic silver 3, først tokk jeg et papir tynt lag, men da den begynte å skrike prøvde jeg med et tykkere lag. Det hjalp ikke..

HJELP :love: ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...