Sigga Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg bare lurte på, går det ann å kjøpe et ekte spionsett? Med dirkesett, mini kamerarer, enda mindre mikrofoner osv. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg bare lurte på, går det ann å kjøpe et ekte spionsett? Med dirkesett, mini kamerarer, enda mindre mikrofoner osv. Noen som har peiling? Det finnes, men vet ikke om man får kjøpt alt i en pakke. Dirkesett får du lett fra webshops der du ikke trenger å være låsesmed eller lignende for å bestille. Minikameraer er også lett å få tak i. Disse kameraene har ofte trådløs forbindelse med en monitor. Sånne supersmå mikrofoner har jeg ikke sett ennå, men noen må da like sånne ting også. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Gode dirker kan du finne her. Jeg syns Southern Ordnance har de beste dirkene, men pass på å kjøpe dirker med "metal handles" da de andre kan skjære litt i hånden. http://southord.com/catalog.asp?cat=locksmith Pass også på at du kjøper et "Slimline" sett, da disse dirkene er designet for europeiske og japanske låser. Og disse er generelt mye trangere enn amerikanske låser. Mer info om dirking kan du finne på www.lockpicking101.com Men les reglene her før du registrerer deg. Du kan også veldig enkelt lage egne dirker selv. Jeg lagde mitt sett på bare et par timer. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Ok, takk for mye fin info vt-iversen, syns egentlig prisene var ganske greie og. Snillingen: Har du link til en side der de selger minikameraer? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 har jo www.spyshop.no / www.spyshop.se Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ok, takk for mye fin info vt-iversen, syns egentlig prisene var ganske greie og. Snillingen: Har du link til en side der de selger minikameraer? Skal spørre vennen min. Han kjøpte vist et sånt kamera til jentegarderoben Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Fin butikk spyshop, men damn så dyrt! Finnes ikke noe litt billigere, trenger ikke å være topp kvalitet. Btw: For eks. på dette minikameraet, hvordan mottar man bilde? Endret 11. august 2005 av Sigga Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vennen min kjøpte på ebay. Moe lignende denne http://cgi.ebay.com/Brand-New-Security-CCT...1QQcmdZViewItem bare gå på www.ebay.com og sk på spy camera. Finnes alle mulige typer Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Ohh, de på ebay fristet veldig! Må man betale med VISA der? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ok, takk for mye fin info vt-iversen, syns egentlig prisene var ganske greie og. Snillingen: Har du link til en side der de selger minikameraer? Skal spørre vennen min. Han kjøpte vist et sånt kamera til jentegarderoben Surt hvis noen finner ut av det da.. Da kan det bli bråk Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ohh, de på ebay fristet veldig! Må man betale med VISA der? Man kan betale med Visa, men et vanlig bankkort funker også. Personlig ville jeg betalt via Paypal. Det er gratis og minimerer sjangsen for at noe går galt. PS husk å se på kjøp og salgshistorien sånn at du vet at de selger et ordentelig produk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå