Iversen99 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Noen som vet om sesongene er limited edition eller noe, sånn at jeg får kjøpt de før de går ut Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som vet om sesongene er limited edition eller noe, sånn at jeg får kjøpt de før de går ut Tviler på det. I alle fall til dags dato trykker de så mye som trengs. Tviler på at de noen gang kommer til å "limited-edisere" den BTW: I helgen kjøpte jeg min første sesong med The Simpsons Gode greier Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Det dumme er jo at du hode passer så veldig dårlig inn i hylla sammen med de andre, pluss at det virker litt billig, men kan hende det bare er meg... Edit @ Johnny Bravo De kunne gjerne hatt det samme designet synes jeg. Men du kan bestille alternativ boks kan bestilles her ! Det som er noe dritt er at det gjelder bare i usa eller canada, og der bor ikke jeg... Endret 31. august 2005 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå