Iversen99 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei, noen av dere som vet når de neste Simpsons sesongene kommer på dvd..? Takker for alle svar Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 The Simpsons: Complete Series 6 Due for release on 17/10/2005 our price: £29.99 Delivered I følge www.play.com Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Takk, men er det noen som vet noe om hvor mange sesonger det kommer til å komme osv.? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 De er vel inne i sin 17. sesong nå så da kommer det vel 17 DVD'er etterhvert? Har faktisk ikke anelse når de kommer til å gi seg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/tv/article286422.ece Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) I følge:Simpsonschannel.com The Season 6 On DVD is released on August 16th in the USA and Canada, September 5th in the UK, and September 28th in Australia. Endret 12. august 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Alle kommer vel på dvd etter hvert. 17 sessonger. Er vel noen tileggs filmer på dvd'er også, som Xmas, halloween dvd'er Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 DVDer som har kommet: Sesong: 1-5 Enkelt DVDer: Simpsons, The Classics: Bart Wars: The Simpsons Strike Back Simpsons, The Classics: Dark Secrets Of The Simpsons Simpsons, The Classics: Go To Hollywood Simpsons, The Classics: Greatest Hits Simpsons, The: Against The World Simpsons, The: Another Simpsons Christmas: Aka: Christmas 2 Simpsons, The: Around The World In 80 D'Ohs Simpsons, The: Backstage Pass Simpsons, The: Bart Wars Simpsons, The: Christmas With The Simpsons Simpsons, The: Classics: Heaven And Hell Simpsons, The: Classics: On Your Marks, Get Set, Do'h Simpsons, The: Classics: Sex, Lies And The Simpsons Simpsons, The: Classics: Too Hot For TV Simpsons, The: Film Festival Simpsons, The: Gone Wild Simpsons, The: Risky Business Simpsons, The: The Simpsons.com Simpsons, The: Treehouse Of Horror Tror det skla være de fleste. (alle har ikke kommet ut i Norge, ja du kan bestille de) Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Kan noen poste navn/ nummer og sesong på de beste simpsons episodene dere har sett Takker for alle svar Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 De neste 5 boksene vil bli ulik de siste 5, bare sånn til opplysning De nye er formet som hodene til Homer, Bart osv... Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 De neste 5 boksene vil bli ulik de siste 5, bare sånn til opplysning De nye er formet som hodene til Homer, Bart osv... Det har jeg sett, tror den første er Homer sitt hode Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg jubler ikke, syns de skulle hatt samme design på alle. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er jo 19. sessonger, er det ikke? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sesong 17 begynner snart. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg jubler ikke, syns de skulle hatt samme design på alle. Det synes jeg også. Her er bilde av de neste 5 sessongene: (vet ikke omd e er ekte men, Homer hodet har kommet ihevrtfall) Simpsons sesong 6 ble sluppet ut i USA idag. Endret 16. august 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg jubler ikke, syns de skulle hatt samme design på alle. Det synes jeg også. Her er bilde av de neste 5 sessongene: (vet ikke omd e er ekte men, Homer hodet har kommet ihevrtfall) Simpsons sesong 6 ble sluppet ut i USA idag. Synes det ser litt dumt ut med de runde toppene, det synes jeg kunne vært retta på men ellers ok Post de episodene dere synes er best folkens Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Episoder som jeg synes er bra: Sessong 1: -Bart the General -The Call of the Simpsons Sessong 2: -Oh Brother, Where Art Thou -Bart the Daredevil sessong 3: -Bart the Murderer -Flaming Moe's -Radio Bart -The Otto Show -Brother, Can You Spare Two Dimes? Sessong 4: -Homer the Heretic -Itchy & Scratchy: The Movie -Mr. Plow -Lisa's First Word -Brother From the Same Planet -Duffless -The Front Sessong 5 -Cape Feare -Homer Goes to College -$pringfield (Or, How I Learned to Stop Worrying and Love Legalized Gambling)¨ -Bart Gets Famous -Homer and Apu -Deep Space Homer Det er det jeg gidder å skrive nå. EDIT# skriveleif Endret 16. august 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Episoder som jeg synes er bra: Sessong 1: -Bart the General -The Call of the Simpsons Sessong 2: -Oh Brother, Where Art Thou -Bart the Daredevil sessong 3: -Bart the Murderer -Flaming Moe's -Radio Bart -The Otto Show -Brother, Can You Spare Two Dimes? Sessong 4: -Homer the Heretic -Itchy & Scratchy: The Movie -Mr. Plow -Lisa's First Word -Brother From the Same Planet -Duffless -The Front Sessong 5 -Cape Feare -Homer Goes to College -$pringfield (Or, How I Learned to Stop Worrying and Love Legalized Gambling)¨ -Bart Gets Famous -Homer and Apu -Deep Space Homer Det er det jeg gidder å skrive nå. EDIT# skriveleif Det var en bra oversikt Er ganske enig i de episodene Men vill gjerne ha flere meninger om episoder dere synes er bra Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Her er bilde av de neste 5 sessongene: (vet ikke omd e er ekte men, Homer hodet har kommet ihevrtfall) Seff er de ekte... Å stygg som arvesynden etter min mening. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 De kunne gjerne hatt det samme designet synes jeg. Men du kan bestille alternativ boks kan bestilles her ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå