Stine777 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen som vet om dette lar seg gjøre for en billig penge? Bilen skal selges, så har lite lyst å koste på den ENDA mer en jeg allerede har gjort... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen som vet om dette lar seg gjøre for en billig penge? Bilen skal selges, så har lite lyst å koste på den ENDA mer en jeg allerede har gjort... Om du skal selge den vil det jo være SMART å utbedre den først...? T'Weed Lenke til kommentar
Stine777 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Nja, men da må jeg jo gå opp i pris når jeg skal selge den, noe som vil gjøre det vanskeligere å få den solgt. Selger jeg den som den står, og heller går ned i pris blir jeg jo kvitt den... Har en som er interessert liksom... Har bare lyst å kvitte meg med hele dritten Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Men da er det jo greit. Har ikke erfaring med Pug'er, men avhengig av konstruksjon og om det er øvre/nedre bærekuler bør det ikke være altfor konmplisert å utføre med riktig verktøy. Kulene får du sannsynligvis rimelig via Biltema, Mekonomen, Thorshov etc. T'Weed Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det bør gjøres på verksted om du ikke er skilled... Forstillingskontroll må utføres etterpå for at spissing og sånt blir riktig Lenke til kommentar
Intrudah Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tror det er få bilverksted som utfører forstillingskontroll etter skifte av bærekule Det må i tilfelle være på biler som spesielt trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå