Alex007 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei alle hw folk... jeg kunne trenge HJELP!! Når jeg har spilt en stund med mitt nye kort fra club3d (3 dager gammelt i skrivende stund) så går det en stund så henger spillet seg (gjelder alle spill) hakker sinnsykt men etter en stund klarer jeg å komme meg inn i windows og da funker alt fint igjen.. dvs at jeg kan spille videre i noen minutter før det samme skjer.. hw: chieftec dragoon kabinett med orginal psu 360W max amx xp-m 2400+ @ 2300mhz 1.85v 2x geil value 512mb cl 2.5 asus a7n8x e deluxe 160gb s ata hd 1stk dvd rom 1stk cd brenner tt big water cooling til cpu jeg har kjørt prime95 torture test i loop lenge uten noe som helst antydning til problemer! Gpu temp er på 40 grader uten belastning... heller ukjent under spilling (blir revet med i spillene) Lenke til kommentar
Alex007 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 77.72_win2kxp_english_whql er den driveren jeg kjører forresten så glemte jeg å avinstalere det gamle grafikk kortet siden dette var defekt og dermed fungerte ikke pc.. finnes det programmer for dette? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 forresten så glemte jeg å avinstalere det gamle grafikk kortet siden dette var defekt og dermed fungerte ikke pc.. finnes det programmer for dette? DriverCleaner kan du bruke Lenke til kommentar
Alex007 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hvor finner jeg det? http://www.drivercleaner.net/ Lenke til kommentar
agjell Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Spør du meg ligner dette på opphetingsproblemer. Du vil ikke kunne simulere høy GPU last med prime95, ettersom denne bare tester CPU og RAM. Jeg har opplevd nøyaktig samme problem med et gammelt nVidia kort og noen nyere Radeon 9800 kort, der har nye GPU kjølere vist seg å være løsningen. Håper du får løst det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå