Gå til innhold

Hvordan klarer ungdom i dag komme inn med fake id

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var helt riktig å stenge tråden.. brudd på retningslinjene..du fikk advarsel i den aktuelle tråden og valgte å ikke følge det..

Tre-ords-regelen

Tre-ords-regelen er en sperre på forumet som hindrer tråder å bli opprettet dersom emnefeltet inneholder mindre enn tre ord. Dette ble gjort fordi mengden dårlige emner som ble opprettet hver dag på forumet var enormt stor, og størsteparten av de var gjerne bare ett enkelt ord. Som du kanskje har skjønt av eksemplene ovenfor var dette noe vi ikke var særlig glad over. Vi kan nå heldigvis si at denne tre-ords-regelen har ført til et langt mer lesbart forum og en bedre opplevelse for alle brukerene. Kort sagt teller tre-ords-regelen opp antall mellomrom i emnet, og den er også derfor mulig å unngå ved å lage et emne som ser f. eks slik ut: "Hjelp ! !". Vi vil bare minne på at dette, samt alle andre forsøk på å omgå denne tre-ords-regelen er ikke tillatt og vil bli slått hardt ned på. Regelen finnes her av en grunn og emnet ditt er ikke beskrivende nok overfor innholdet hvis den kun inneholder ett skikkelig ord.

I denne posten har du btw gjort en mindre brudd på Retningslinje #13

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

Retningslinjene #15

Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til moderatoren eller forumstyret pr. e-post.

sorry at jeg sa dette, klarte ikke la være..

edit: fixet url

Endret av lathorv
Lenke til kommentar

Har respekt over moderatorerene, men jeg har ytringsfrihet som hvilken som helst annen idiot i dette landet. Har respekt over wh1te som alle andre i dette land, men ser ikke wh1te eller noen annen moderator som noe bedre enn andre, derfor sier jeg det jeg vil. Faktisk så har jeg inntrykk av at wh1te er en koselig kar... så det er sagt. Men, back to the topic.

Lenke til kommentar
De som er født i 1988 pleier å skrape det bakerste 8-tallet halveis over, slik at det står 1983...

eller bare skrape til 86. jo mindre skraping jo mindre kjans for å bli tatt. er også litt rart hvis en som er født i 88 prøver seg på å være 5 år eldre når det holder med 2.

Lenke til kommentar
Sånn jeg har forstått det så holder det at du har deilig kropp, store pupper og er ei jente. Da kommer du inn.

Må si meg enig i denne. Skjer stadig vekk.

Ellers er det t godt tips å vise at du har penger å bruke. Noe vi brukte å gjøre var å lete etter legget i lommer der vi "tilfeldigvis" trakk opp masse lapper. Ofte dytta da oss da bare inn uten å sjekke legg! Dog, dette funka best da vi var 19-20 og ville inn på 21års plasser (er nok ikke like alvorlig da vi allerede har lov å drikke og aldergrensen ofte er satt utifra hvilke interesse utestedet har for klientellet sitt og ikke servering). Dersom de har 23-årsgrense (med spritservering) så er det ufarlig å slippe inn 20-åringer f.eks.

Lenke til kommentar

Er jo ikke så veldig vanskelig å komme inn på utesteder da, har mange ganger vært inne på utesteder på lillehammer uten å måtte vise ID. F.eks fredager er det ofte att det ikke er vakter også. Men jeg synes egentlig ikke det er så morro å være på byen når jeg ikke er gammal nok selv, siden alle rundt meg som regel er gammlere osv.

Lenke til kommentar

Falsk leg er faktisk ikke så lurt...

Dette ville jeg gjort: en kamerat betaler får et stempel. Går fort bort til deg og klemmer stempelet hardt intill deg på samme sted som han fikk det. og vips du har stempel du også og kan gå rett inn.. Dette fungerer hvis stemepelt ikke blir speilvent og utestedet er av passende type hvor folk går inn og ut hele tiden for å røyke av hovdingang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...