Rafael Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hei! Jeg har prøvd å komme i kontakt med worldhoster.no (tidligere norcomp.no) uten noe særlig resultat. Kontaktskjemaet ser på hjemmesiden ser ut til å fungere, men ettersom selskapet bruker altfor lang tid på å gi svar så vil jeg helst komme i kontakt via telefon. Telefonnummeret som er oppgitt nederst på siden er, i følge telefonoperatøren min, ikke i bruk. Jeg har også undersøkt om det er noen andre nummer jeg kan nå selskapet på ved å se på deres profil i Brønnøysundregistrene. Telefonnummeret som er oppgitt der er heller ikke i bruk, og mobilennummeret ser ut til å være i bruk av noen andre. Ellers har jeg også undersøkt om det var mulig å få tak i nummeret til Jim Håvard Lorentsen som er administrerende direktør / daglig leder i selskapet, uten å lykkes. Noen forslag? - rafael Endret 11. august 2005 av Rafael Lenke til kommentar
kgb Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg jobber med samme sak selv, etter at domenet mitt har blitt stengt, selv om jeg betalte regningen i god tid før. Ser ut til at Mr. Jim har fått et illebefinnende anfall.. Har sett flere sider som har blitt lagt ned fra worldhoster i det siste. Noen råd om hva som bør gjøres? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hvor lang tid har det gått uten at dere har fått svar? Dere kan eventeult sende en klage til Forbrukertilsynet. Endret 14. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
kgb Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Med meg har det kun gått ett par dager, men det er likevel ganske kritisk siden domenet er blitt lagt ned, og jeg har masse liggende der.. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har ringt til Forbukerrådet for å undersøke om jeg kunne klage, men det var i mitt tilfelle ikke noe særlig mulighet for. Forbrukerrådet tar ikke for seg saker som dette, sa de til meg. Selv om alt jeg faktisk er ute etter er å komme i kontakt med selskapet, så står jeg alene. Fikk derimot et tips om å ta skriftlig kontakt siden det tydeligvis blir tatt mer seriøst, men jeg er ikke sikker på om det er tilfellet med dette selskapet. - rafael Lenke til kommentar
Orchid Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg er også blitt lurt ... for noen dager siden, de har kontakt meg via email ang. en ny faktura ... Jeg sendt tilbake en email med div. sprørsmål... men ikke har fått noe . Men hvis dere prøver å late som dere er en ny kunder og sender mail til dem så får dere tilbakemelding med en gang.... Hvordan kan vi varsle andre, at de bør unngå worldhoster.no . Kan vi ta kontakt med politi da ???? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bruk jim AT worldhoster.no Lenke til kommentar
kgb Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bruk jim AT worldhoster.no Ja hadde det bare vært så enkelt.. Nå er det 5 dager siden domenet mitt ble stengt, tross at jeg betalte regning i god tid. Har sendt masse eposter, + at jeg sendte en skriftlig klage til Worldhoster v/Ibyen. Neste steg blir vel Forbrukerrådet om jeg ikke får svar. Brønøysundsregisteret for Ibyen Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Takk for tipset toretors, jeg har nå fått svar fra Jim. - rafael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå