Kian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja så måtte det skje.... Det kom øl på mitt tastatur.. Jævlig uheldig å drikke ved siden av PC, så vet dere det. Først skjedde det ingenting, men så gikk det kanskje 30 sek, så blacket pc'¨n ut.. Jeg lot den ligge opp-ned i sofaen over natta, for å la den tørke... startet den i dag, og utrolig nok startet den! Men skjermbildet er veldig rart, noen ganger er det dog bra.. Tok av tastaturet (som ikke fungerer) for å la den tørke noe mer... Tror dere at det er håp for PC'n min? Eller er løpet kjørt nå? Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Mulig du er heldig, og at det bare er tastaturet som har tatt kveld. Plukk ut det selv, eller få noen til å gjøre det for deg, og prøv å rengjøre det. Lenke til kommentar
Kian Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Jepp, har plukket det ut.. Men skjermen er ikke normal den heller, noen ganger er den det liksom.. Men det kan jo fortsatt være noe væska som ikke er borte.... ? Den står med tastaturet oppe, og en vifte som blåser på seg nå.. Får håpe det hjelper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå