ways Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hei. har et ati mobility radeon 9700 på min laptop med s-video ut. dette har jeg testet: -windows: uproblematisk -fglrxconfig: klippet det jeg trengte fra denne til min xorg.conf. hjalp lite -trykket på Fn-skjerm-knappen: null -fireglcontrol - må restarte X, noe vises på skjermen, men det er mest bare skurr. har testet flere oppløsninger og PAL-B. vet noen hvilken h/vsync jeg kan teste på en tv? så.. har dere noen gode tall til h/vsync? eksempel xorg.confs? eller andre forslag? er det egentlig noen som har fått dette til? jeg kjører ubuntu hoary på en elitegroup g556e. på denne siden påstår de at man må slå av LCDen og starte X. det høres satans slitsomt ut å bytte ut xorg.confen hver gang jeg vil se en film.. (har ikke testet det enda) Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du treng ikkje setje HorizSync og VertRefresh på TVen. Veit det har vore eindel problem med mobility og fleire skjermar osv. Er det ein plass folk kan slikt, er det på Rage3D-forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå