flabben Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg er på utkikk etter barebone-laptoper, nermere bestemt denne Asus pcen. Noen som veit noe om hvor man kan få kjøpt den uten prosessor, hd, ram, ol.? Lenke til kommentar
andykid Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg er på utkikk etter barebone-laptoper, nermere bestemt denne Asus pcen. Noen som veit noe om hvor man kan få kjøpt den uten prosessor, hd, ram, ol.? heisann jeg skjønner godt at du vil bygge en selv,det er veldig mye penger å spare hvis du vil ha en medium/kraftig laptop. jeg bygde selv en 1559AS, baset på et AOPEN chassis, og er meget god fornøyd, og jeg sparte rundt 3 tusen på å bygge selv uten OS (kjører Ubuntu). her er den hos http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=c:36261;p:699441. leverandører på barebones er ikke fryktelig mange, men noen er det noen som selger: advance netshop (mer selvbygg, men kan kjøpes seperat) anngående AUSUS, jeg vet adance selger laptoper ferdig, men du kan sikkert få dem som barebones også. men, bygge laptop er IKKE for alle,du må ha peiling, og du får ingen manual,så det er sagt Endret 11. august 2005 av andykid Lenke til kommentar
qwert Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Asus W3V finnes ikke som barebone noe sted i verden. Barebone W3A, derimot, får du tak i for rundt $600 + frakt hvis du importerer den selv. Asus satser svært lite på whitebook-modeller fra mindre forhandlere i Europa. I denne klassen kan det vel hende at du kan få tak i en barebones Compal EFL30 (Zepto Znote 2314) her i landet. Lenke til kommentar
andykid Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Asus W3V finnes ikke som barebone noe sted i verden. Barebone W3A, derimot, får du tak i for rundt $600 + frakt hvis du importerer den selv. Asus satser svært lite på whitebook-modeller fra mindre forhandlere i Europa. I denne klassen kan det vel hende at du kan få tak i en barebones Compal EFL30 (Zepto Znote 2314) her i landet. Anngående ASUS barebones, så importerer SMG dem til norge. forhandlere kjøper fra dem. modellene der er jeg ikke 100% sikker på, så det er sagt. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) qwert Skrevet 11/08/2005 : 12:23 Asus W3V finnes ikke som barebone noe sted i verden. Barebone W3A, derimot, får du tak i for rundt $600 + frakt hvis du importerer den selv. Asus satser svært lite på whitebook-modeller fra mindre forhandlere i Europa. I denne klassen kan det vel hende at du kan få tak i en barebones Compal EFL30 (Zepto Znote 2314) her i landet. Asus W3A er en mye svakere maskin (GPU), men uansett; Hvor? (takk for god respons forresten ) Endret 11. august 2005 av flabben Lenke til kommentar
qwert Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Asus W3A er en mye svakere maskin (GPU), men uansett; Hvor? Mye? Nja... Men jeg vet hva du mener. Har brukt en W3N en stund selv. Trodde forøvrig at GPU skulle være viktigere enn det jeg finner at det er. Spiller på den på tur, men ikke slikt som krever masse 3D kraft. For bortskjemt av desktopen kanskje, og GMA900 (med dual cannel DDR2) holder til mere enn man tror. Anyways: Goggle etter Z63A (som W3A heter som whitebook), eller sjekk notebookforums/notebookreview for tips til gode/billige forhandlere. Vurderte å hente inn en selv (aluminiumslokket trenger jeg såvisst heller ikke), men den mangler BT også, så der stoppet det for meg. Endret 11. august 2005 av qwert Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Z63A er en lekker liten 14". Den har det meste bortsett fra dedikert skjermkort. Ikke veier den så mye heller. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Hvor bestillte du fra Eulogy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå