Hotel Papa Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Heisann! Jeg har oppdaget et "lite problem" i det siste! Hver gang jeg åpner den mappen jeg har las*** ned masse spill til så kommer det opp en feilmelding som sier: Datakjøringsforhindring - Microsoft Windows Windows har lukket dette programmet for å gi bedre beskyttelse for datamaskinen. Navn: Windows utforsker Utgiver: Microsoft corporation Lukk melding Noen som aner hva dette er? Jeg har prøvd å scanne mappen med et virusprogram, ingen virus der! Håper noen vet hva dette er EDIT: Jeg fant ut av at feilmeldingen ikke kom hvis jeg valgte at ikonene skulle vises Side om Side istede for Miniatyr bilder? Men det må vel være et triks jeg kan gjøre for å gjøre sånn at jeg kan vise det i miniatyr bilder? Endret 11. august 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har du forsøkt søkefunksjonen på forumet? http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...ingsforhindring Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 hmm thx Mod kan slette tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå