Bromlexl Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 1. Er det noen som kan anbefale et bra ytelses/klokke program til CPU??? Har en misstanke om at min cpu ikke yter så bra som den kan 2. (bilde) Hva vil det si. (ikke at jeg har markert den ene ) men at det er 2? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) 1: Har du noen kunnskap om overklokking av CPU? Det vanligste og enkleste (og kanskje eneste?) er å gå inn i bios og stille på fsb (evt også mp for de som kan det).. edit: 2: vet ikke.. er det så farlig? Endret 11. august 2005 av lathorv Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 1: Som lathorv sa, 2: Mest sannsynlig pga hyperthreading, du har 1 fysisk og 2 logiske CPU'er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 1) Hva er du synes er dårlig mht. ytelse? Vil tro den yter det den skal.. Du kan klokke via BIOS...evt. "ClockGen" for den PLL som sitter på HK.. Eller du kan bruke en utility fra HK-produsent (som du ikke har fortalt oss noe om).. 2) Alle CPU'er som enten.. er dual-core.. eller har HT.. blir vist som 2 stk. CPU'er i "device-mangager". Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 ok...Takk....det var det jeg lurte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå