ti-guru Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvordan blir man kvitt den irriterende entry-knappen på mobilen? Kan man skru den av eller legge inn nytt os? I går ble tastlåsen glemt og vips så var 60 kr gått i vasken! Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I går ble tastlåsen glemt og vips så var 60 kr gått i vasken! Jeg har ikke noe kunnskap om Telenor sin Entryknapp, men vet på forhånd at det er noe jeg vil styre unna Hva tastelås angår - hva med å benytte automatisk tastelås? Slik at om du glemmer, så kommer den på allikevel? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvordan mobil har du da? De nyeste Nokia'ene skal man kunne fjerne den på hvertfall. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 er en sony ericsson k500i. og jo. automatisk tastlås står på, og kommer etter 3 sek... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Entry er noe drit som alle og enhver bør styre unna! Du får den nok ikke bort. Lenke til kommentar
skille Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Litt usikker her, men om du oppgraderer firmware vil den kanskje forsvinne.. -Trond Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Telenor har vel lagt inn sitt egent FW på mobilen vel. Som deh har fikset litt på. Hva om man leverer tlf til service og ber dem legge inn nytt FW. For alt på hele mobilen blir jo slettet om man legger inn nytt FW fikk jeg høre. Kanskje den plagsomme Entry blir borte da *Er også plaget av entry, men jeg overlever* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå