Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Her kan du poste trance sanger som gir deg gåsehud på ryggen og videre opp gjennom nervesystemet! Her et mitt bidrag: Vinylshakerz - One Night In Bangkok (Club Mix) Jimmy Goldschmitz vs Peter Luts - Horizon (Peter Luts remix) Svenson & Gielen - Twisted (Original Mix) Tube & Berger - Geradeaus Marc Et Claude - Loving You 2003 Jacob Czitrom - The Anthem DJ Jose - Stepping To The Beat Endret 11. august 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Denne skal visst være bedre enn "TRANCE bare det beste TAKK" Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe, må flire litt av lista di, Arsenal. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) kom med noen bedre da Edit: det er jo over mye spamming i den andre tråden, men greit Trance bare det beste takk Endret 11. august 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Gåsehud sangene mine: Paul Maddox - Never Lost This Hardcore Golan Globus - Blazer CSSK vs. Howard Jones - Things Can Only Get Better Above & Beyond - No One On Earth (både originalen og Gabriel & Dresden Remix) Leama & Moore - Forme Armin van Buuren - Zocalo Rumble & Maddox - (husker ikke tittel) noen jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg tror desverre ikke det kommer til å bli noe mindre spamming i denne. Rapporter heller spam og jobb for bedre den tråden som er, enn å lage nye. Med mindre det er kollektiv stemning for å avslutte den gamle og starte på ny frisk og med klare regler. I så fall kan dere ta kontakt med oss. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg