karasjok Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Snart skifte CPU, kjøpe ny Intel. Sjekk denne videon. Endret 11. august 2005 av karasjok Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Du vet at x86 ikke nødvendigvis betyr intel sant? Gleder meg til OSX på x86 platformen selv jeg.. Kan nesten ikke vente Endret 11. august 2005 av Nosferatu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Søren også. Håper Apple ikke videreutvikler det. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvorfor det? Er det så ille at folk med pc skal få nyte OSX? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jepp. Og aldri om det kommer til å være så stabilt på pc heller, siden Apple da vil komme til å måtte lage mange nye drivere til OS X for andre ting som ikke støttes av en vanlig Macintosh maskin. Det er jo litt av det som gjør OS X så sinnsykt stabilt. Apple skriver operativsystemet for sin egen hardware. Da blir også piratkopiering et problem. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Søren også. Håper Apple ikke videreutvikler det. Selvfølgelig kommer de ikke til å gjøre det. Apple kommer helt sikkert til å prøve å stanse cracke-prosjektet med alle midler mulig og uansett kommer det bare til å være en meget liten del av potensielle brukere som kommer til å klare å cracke og installere Mac OS X på vanlige PC'er. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Cracke prosjekt? Hehe, du har fått med deg at Apple gjør dette selv eller?? :!: Det de driver med i den artikkelen er jo såklart ett cracke prosjekt, men Apple har nå planer om å release en x86 utgave av OSX da. Endret 11. august 2005 av Nosferatu Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Cracke prosjekt? Hehe, du har fått med deg at Apple gjør dette selv eller?? :!:Det de driver med i den artikkelen er jo såklart ett cracke prosjekt, men Apple har nå planer om å release en x86 utgave av OSX da. Eh? Jeg vet selvfølgelig om at Apples overgang til Intel-prosessorer, men jeg snakket om denne crackingen som IKKE er offisiell. Dessuten vil utgaven av Mac OS X for Intel x86 bare være mulig å installere på Apple-PC'er/Intel-Mac'er. Endret 11. august 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Apple har tydelig sagt at de ikke vil la OS X kjøre på noe annet enn Apple hardware. Måten de løser dette på nå som de går over til x86 er via DRM (The Fritz chip). Derfor må eventuelt OS X "crackes" for å kunne kjøre på vanlige x86 baserte PC'er. Og du vil antagelig få driver problemer med 3D, rare komponenter osv... Den versjonen som nå florerer rundt omkring er en developer beta edition... så i tillegg til eventuelle driver mangler, er det en beta som er ustabil og mangelfull. Faren ved at folk bruker slike versjoner er at man kan få et feil inntrykk av OS X. Ørten fjortisser kommer nå til å løpe rundt og si: "OS X er bare dritt, fungerte tregt og ustabilt på PC'n min". Også skjønner de ikke at det er fordi de kjører OS'et på en plattform som den aldri har vært bygd for... Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) http://espenfjo.ath.cx/gallery/div/Mactel....ageViewsIndex=1 - Trenger jeg si mer? Jeg kjørte dette i vmware siden det er fremdeles et par småproblemer jeg ikke har orket å se på, men det virker helt flott å boote Os X86 på Min ADM64 3400+ Endret 14. august 2005 av espenfjo Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Denne crackede utgaven av MacOSX er nok ustabil og ikke noe verdt å kjøre, den støtter kun prosessorer med SSE2 og SSE3 støtte og stltter da ikke gamlere Athlon cpuer osv. Den offisielle MacOSX versionen vil IKKE bli kunnet kjørt på en PC hvis ikke den blir cracket, noe den sikkert blir før selve releasen kjenner jeg de folka rett:P Jeg skal kjøpe meg laptop nå etter sommeren, så har jeg snust litt på ibook, og ville derfor prøve ut osx litt da, men siden jeg ikke orker styret med å få PearPC til å funke så jeg kan teste det så kan jeg jo bare glemme det;) Endret 21. august 2005 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Den offisielle MacOSX versionen vil IKKE bli kunnet kjørt på en PC hvis ikke den blir cracket, noe den sikkert blir før selve releasen kjenner jeg de folka rett:P Det er riktignok det som skjer med Windows, men ikke med OS X. Har aldri hørt om et eneste tilfelle der noen har cracket operativsystemer fra Apple før de har kommet ut. Endret 21. august 2005 av Slettet+432 Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den offisielle MacOSX versionen vil IKKE bli kunnet kjørt på en PC hvis ikke den blir cracket, noe den sikkert blir før selve releasen kjenner jeg de folka rett:P Det er riktignok det som skjer med Windows, men ikke med OS X. Har aldri hørt om et eneste tilfelle der noen har cracket operativsystemer fra Apple før de har kommet ut. Jepp, du har nok rett;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå