trident2k Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Som sagt, så trenger jeg hjelp me hjemme sia mi, det er altså codinga... Er ganske ny med .html .php og .css og alt det dær.. Det jeg treng hjelp me er URL: http://www.home.no/trident1/ hvis du går ditt og ser, så skjønne du at jeg vil at alt innhold ska åpne i den svarte boxn:), å det får jeg ikke helt til, (uten at bildan blir omplassert) så hvis nån hadde gidda og hjelpe mæ litt, så hadde det vært fint Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 du må ta og kopiere den filen du har nå og gi kopiene navn som meg.html osv, også må du legge infoen som skal være med på f.eks. bilder inni den tabellen som er den svarte ruten. Gjør det med alle sidene. Lenke til kommentar
trident2k Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 hmm, forstod ikke hwlt ka du mente , men det går jo ann og bruk iframe elns? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Frames er søppel, det er egentlig tabeller som du har brukt og, men det du gjør er at du kopierer filen du har, den som er som den skal, kaller den for bilder. så går du inn i koden og skriver bilder bilder bilder i den riktige firkanten du vil ha det og gjør det samme med de andre. Lenke til kommentar
trident2k Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 hmm , ska prøve Lenke til kommentar
trident2k Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) hmm, filn? , Har slica den opp i ps, sp det er et bilde i midta... Endret 11. august 2005 av trident2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå