LittOmAlt Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Hei til dere flinke som har erfaring med brenning Jeg skal kjøpe meg ny kraftig pc. I denne vil jeg ha mulighet for å brenne cd'er og dvd'er. Behovsbeskrivelse: }}}CD skal brennes med tanke på å ta sikkerhetskopier av spill (PSX+PC) og musikk fra CD og MP3 til CD. Skal også brenne backup av egne data. }}}DVD skal brukes til å se filmer fra "videosjappa" samt ta sikkerhetskopier av filmer. Jeg vil ha mest mulig kopabilitet mellom alle de "rare" format som finnes. Konklusjoner: }}}Hvilken CD spiller/brenner (merke?) skal jeg gå for? }}}Hvilken DVD spiller/brenner (meke?) skal jeg gå for? }}}Lar det seg gjøre for meg å bruke *bare* DVD format for alle mine behov bortsett fra musikk kopiering? Hilsen Torstein Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 DVD-brenner: kjøp en DVD+RW brenner. Forhåpentligvis er det DVD+RW som vinner standard kampen(det er den klart beste teknologien for oss forbrukere) og ikke DVD-RAM eller DVD-RW. Litt av grunnen står i denne artikkelen på Din side? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 ser ut som det er dvd +rw som kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå