tojas Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har hatt discman siden 2000 nå og føler at tiden er inne for å skaffe meg en sånn mp3spiller. Tror jeg går for en ipod da. Har dere noe å anbefale? kan punge ut med 1-2000 kr. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hvis jeg skulle valgt, hadde jeg uten tvil valgt Creative's Zen Sleek. En spiller som faktisk er mindre enn ipod, lekker, og har et meget godt og funksjonabelt meny system. ipod er en god spiller, ingen tvil om det. Men jeg synes brukergrensesnittet blir litt vel enkelt! Edit: En slik ekkel beryktet skriveleif klarte å lure seg inn... Endret 11. august 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Enig. Har Sleek selv og angrer ikke på det kjøpet. Ulempen er at er litt over buskjett med 500 kr. Men kan sees på som en investering. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Støtter Menkromsen til 100 %. Har selv hatt denne spilleren i en drøy uke nå, og kan ikke si meg annet enn veldig godt fornøyd. Hvis du titter Her, så har jeg og UUnreal gitt våre erfaringer til denne. En skikkelig lekker og bra liten sak. Men det finnes etterhvert mange gode alternativer rundt om. Kommer veldig an på hva som er viktig for deg. Endret 11. august 2005 av gustav Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Det er bare 2 iPoder som ligger i prissjiktet ditt: iPod shuffle (uten display og med 1gb flashminne) iPod mini (med display og harddisk. Leveres i 4 og 6gb utgaver) Zen sleek høres ut som en bra spiller, men etter å ha ødelagt 4 creative spillere har jeg sluttet å stole på dem. (De spillerne jeg har hatt er da tidlige flashspillere, muvo og rhomba, creative kan jo ha bedret seg.) Endret 12. august 2005 av b_penguin Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det hadde vært litt lettere å komme med anbefalinger hvis du hadde sagt litt mer om hva du vil ha av spilleren, men basert på prisklassen vil jeg anbefale Creative Zen Touch, eller Zen Sleek hvis du kan strekke deg litt lengre. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det hadde vært litt lettere å komme med anbefalinger hvis du hadde sagt litt mer om hva du vil ha av spilleren, men basert på prisklassen vil jeg anbefale Creative Zen Touch, eller Zen Sleek hvis du kan strekke deg litt lengre. Kan ikke være noe annet en enig i det du sier... Har ikke testet Creative Sleek enda... men den ser utrolig bra ut og jeg vil tro at det er samme lyd kvalitet som på Creative Zen Micro (som da er overlegen ) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har ikke testet Creative Sleek enda... men den ser utrolig bra ut og jeg vil tro at det er samme lyd kvalitet som på Creative Zen Micro (som da er overlegen ) Lyden er en tanke bedre enn i zen micro, og radioen er overlegen. Pluss som du nevner, den ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå